اقتصادی

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی در کمیسیون اقتصادی

یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که موضوع چهار نماینده وزیر اقتصاد مورد بررسی قرار گرفت و همچنین درخواست تحقیق از بانک های خصوصی در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

سید غنی نظری در گفت وگو با پرتال پارسی ، با اشاره به جلسه دیروز (سه شنبه) چهار کمیسیون با مشارکت دژپند وزیر اقتصاد و دارایی اظهار داشت: اولین سوال لزوم تقویت گمرک چابهار و تجهیز پایگاه آن بود. دو هفته بعد طی جلسه ای با مدیركل گمرك و رئیس مناطق آزاد تجاری ، انجام تعهدات در این زمینه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت عدم انجام آن ، س questionال به اطلاع عموم می رسد.

وی افزود: دلهوش نماینده صومعه سرا نیز در مورد مدیریت گمرک در استان گیلان سوالی داشت و تصمیم بر این شد که وزیر اقتصاد موضوع را بررسی کرده و نتایج را به کمیسیون اقتصادی ارائه دهد.

نظری یادآور شد: میرتاجا الدینی نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مورد گمرک آذربایجان و بی توجهی به تجهیزات و قدرت این مراکز س askedال کرد و تصمیم گرفت ظرف یک ماه تحقیق کند. اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: مختار ، نماینده آبادان ، در مورد نادیده گرفتن آداب و رسوم کل کشور سوالی داشت که برطرف شد؛ مشکلات را به مدت بیست روز در نظر بگیرید. دیپسند همچنین پاسخ دقیق سوالات را ارائه داد.

نظری هانگاه گفت: موضوع بعدی جلسه طرح تحقیق و تفحص از بانک های منفرد بود که با مشارکت روسای برخی بانک ها در نظر گرفته شد و مقرر شد ظرف دو هفته موضوع بررسی شود. همچنین مقرر شد هفته آینده جلسه ای با روسای بانکهای خصوصی برگزار شود تا پاسخ آنها در یازده مورد از این تحقیقات مورد بررسی قرار گیرد و در صورت پاسخهای قابل اعتماد ، تحقیقات رد می شود ، در غیر این صورت انجام می شود. خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا