اقتصادی

برخورد جدی با گرانفروشی بلیت هواپیما/ تخلفات را گزارش دهید

در پی اعلام افزایش نرخ بلیت هواپیما، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اگر شرکت های هواپیمایی یا عرضه کنندگان بلیت هواپیما، قیمت پروازهای داخلی را بالاتر از حداکثر نرخ مصوب کنند، با متخلفان مبارزه می کنیم.

به گزارش پرتال پارسی، اسماعیل حسین زهی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز در خصوص افزایش نرخ بلیت هواپیما اظهار کرد: پس از رفع محدودیت مسافربری باید قیمت بلیت هواپیما برمی‌گشت. پروازها کرایه یکسانی نداشت و خطوط هوایی نیز قیمت بلیت را افزایش دادند.

وی افزود: در هفته های اخیر قیمت بلیت هواپیما از 200 به 300 هزار افزایش یافته است که کاملا غیرقابل قبول است. وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی صنعت باید قیمت بلیت هواپیما را جدی بگیرد و اجازه افزایش غیرقانونی قیمت بلیت هواپیما را ندهد.

محمد محمدی بخش به پرتال پارسی گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما تا سقف اعلام شده مجاز است و ایرلاین‌ها می‌توانند بلیت‌های خود را در قالب مصوب و تحت شرایط مختلف به فروش برسانند.

وی افزود: افزایش قیمت زمانی غیرقانونی است که از آستانه تعیین شده در فهرست بهای مصوب اخیر فراتر رود که در این صورت با متخلف یا متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اگر شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی به صورت غیرقانونی بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی را تهیه کند، مردم می توانند گزارش کامل و مستند خود را از طریق سامانه مشخص شده در سایت سازمان هواپیمایی کشوری برای جلوگیری از درگیری به ما ارسال کنند. کاری را که باید انجام دهید انجام دهید. و موضوع گران فروشی بلیط هواپیما با بیانیه و مصاحبه حل نمی شود و نیاز به اطلاع رسانی دارد.

محمدی بخش گفت: در صورت وجود تخلف در زمینه قیمت بلیت هواپیما، با شرکت هواپیمایی، فروشنده یا مستاجر بلیت برخورد می کنیم و مانند سال های گذشته مجوز آنها را باطل می کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا