رویدادها و حوادث

برای کنترل بهتر ترافیک ، تفاهم نامه ای بین ناجا و وزارت راه امضاء کنید / استفاده از سیستم های هوشمند

فرمانده نیروی انتظامی در مراسمی با امضای یادداشت تفاهم بین پلیس و وزارت راه و شهرسازی ، بر اهمیت استفاده حداکثر نیرو برای کاهش تلفات ترافیکی تأکید کرد.

به گزارش پرتال پارسی ، برای رعایت مواد 2 ، 3 ، 4 و 29 قانون بررسی تخلفات راهنمایی و رانندگی مصوب سال 2010 برای هموار سازی و کنترل ترافیک ، بهبود ایمنی و ترافیک در حمل و نقل جاده ای ، اعمال قانون و تلاش برای کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از تصادفات در ایستگاه تلفنی ، یک تفاهم نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و پلیس و موضوع این تفاهم نامه هماهنگی نصب ، بهره برداری و پشتیبانی از سیستم پرداخت عوارض الکترونیکی است.

در اعلام این تفاهم نامه ، وزارت راه و شهرسازی و پلیس وظیفه سایر تعهدات را بر عهده دارند از طرف دیگر تفاهم نامه دیگری بین پلیس و وزیر راه و شهرسازی با حضور مهندس “محمد اسلامی” ناجا امضا می شود.

لازم به ذکر است که این تفاهم نامه همکاری با هدف بهبود ایمنی جاده در ترافیک جاده ای ، تقویت نظارت بر اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در جهت بهبود نظم در ترافیک ، کاهش تصادفات و تصادفات رانندگی ، مدیریت و هماهنگی توسعه سیستم های کنترل جاده انجام می شود. و باهوش

سردار “حسین اشتری” در این جلسه با همکاری مهندس “محمد اسلامی” وزیر راه و شهرسازی ، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ، یادداشت تفاهم را منعقد کرد و گفت: “همه امیدواریم از فیض معنوی این ماه و ماه بهره مند شویم. جشن خداوند. “

وی با استقبال از مهندس “اسلامی” وزیر راه و شهرسازی ، افزود: از زمان تصدی مقام ، مسئولیت مهندسین “اسلامی” بر عهده وزیر راه و شهرسازی ، هماهنگی و تعامل بین پلیس و وزارت برای تسهیل و تقویت خدمات به جامعه من در حال رشد است

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: انشاء الله همکاری و همدلی نیروی انتظامی و وزارت راه و شهرسازی موجب بهبود خدمات به مردم می شود.

وی ادامه می دهد: یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری این است که سعی در کاهش تعداد تصادفات و تصادفات رانندگی دارد و در گروه فرماندهی نیروی انتظامی با حضور مقام معظم رهبری ، حضرتش می فرماید: “هر کاری که می کنید برای کاهش تصادف انجام دهید. و به مردم و کشور آسیبی نرسد. “

سردار اشتری با اشاره به توصیه و تأکید رهبر در مورد به حداقل رساندن تلفات ، اظهار داشت: در راستای اجرای قانون برنامه ششم توسعه ، تمرکز و برنامه خاصی برای کاهش تصادفات و تلفات داریم. از طرف دیگر و از طرف دیگر ، وزارت راه و شهرسازی می تواند نفوذ و نفوذ کسب کند.

وی گفت: “ما 35 میلیون وسیله نقلیه در کشور داریم و بیش از 90 درصد ترافیک از طریق جاده ها ، بزرگراه ها و مناطق شهری انجام می شود ، بنابراین ما در تلاش هستیم ایمنی جاده ها را بهبود بخشیم.” با نظارت و کنترل سیستم هوشمند ، یک اولویت جدی و غیرقابل انکار است.

با توجه به اطلاعات پلیس، فرمانده نیروی انتظامی خطوط که ما به انجام بهترین خود برای کاهش تلفات در ترافیک، و ادامه می دهد: “خوشبختانه، بر اساس سیاست های ساخته شده، به خصوص در زمینه آموزش و پرورش، به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیک از مردم و از طرف دیگر با سیاست کسب و کار سال گذشته ترافیک ناجا باعث کاهش تعداد تلفات شد و انشاءالله با تقویت تعامل پلیس با وزارت راه و شهرسازی و رفع نواقص بتوانیم این روند را با قدرت و سرعت ادامه دهیم.

سردار اشتری با اشاره به امکان امضای تفاهم نامه بین پلیس و وزارت راه و شهرسازی گفت: با اجرای مفاد این دو تفاهم نامه ، شاهد کنترل بهتر ترافیک خواهیم بود زیرا معتقدم سیستم های هوشمند عامل مؤثر در مضرات و پیشگیری تخلف رخ داده است.

پلیس مسلح هشدار می دهند: “ما امیدواریم که به خواست خدا، امیدوارم ماه مبارک و برکت، ما اثر nyakseni از تفاهم نامه زندگی و حرکت از مردم بود؛ با این حال، ما معتقدیم که در جایی که ما نظارت و اشراف بالاتر، نظارت این باهوش تر از آن است که بیشتر از نقض ها جلوگیری شود ، و ما می دانیم که با این کار در تفاهم نامه ما به نتیجه مطلوب می رسیم.

وی افزود: دستاورد دیگر درک علامت گذاری ، تبادل اطلاعات برای ارائه خدمات بیشتر به عموم است و گفت: استفاده از سیستم های هوشمند در جاده دسترسی به عوارض الکترونیکی یکی از تسهیل و سرعت بخشیدن به آن بوده است. در ارائه خدمات به مردم ، جلوگیری از تصادفات و به حداقل رساندن حوادث و احترام به حقوق دولت و مردم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا