اقتصادی

بدون ویزا به عراق نروید

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت که فقط خطوط هوایی عراق برای زائران در فرودگاههای بغداد و نجف ویزا صادر کرده و هیچ ایرلاین ایرانی نمی تواند ویزا صادر کند.

به گزارش پرتال پارسی ، محمد حسن زیباش ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری به پرتال پارسی گفت که برخی از آژانس های مسافرتی برای مسافران ایرانی در فرودگاههای بغداد و نجف ویزا صادر کرده اند که این امر مشکلات زیادی را برای زائران ایرانی ایجاد کرده است.

وی گفت: در حال حاضر هیچ یک از شرکت های ایرانی نمی توانند در فرودگاههای بغداد و نجف برای مسافران ویزا صادر کنند و دولت عراق فقط به شرکت هواپیمایی ملی خود (العراقیه) اجازه داده است که بدون ویزا و در فرودگاه مسافران را به عراق منتقل کند. “به مسافران بغداد و نجف ویزا بدهید.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با این حال ، برخی از آژانس های مسافرتی وعده داده اند که برای مسافران در فرودگاههای بغداد و نجف ویزا صادر می کنند ، اما اخیراً 125 مسافر در این کشور با مشکل مواجه شده و مجبور به بازگشت شده اند.

زیباش گفت: “پس از این حادثه ، اداره نظارت سازمان هواپیمایی کشوری موضوع را بررسی کرده و متخلفان جدی گرفته می شوند ، اما ما از مردم می خواهیم به این تبلیغات و وعده ها توجه نکنند و می دانند که نمی توانند به عراق بروند. بدون ویزا. ” “مسافرت رفتن.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا