اقتصادی

بازطراحی پیام صوتی نسخه iOS واتس‌اپ

WhatsApp Messenger در حال طراحی مجدد قابلیت ارسال پیام صوتی به نسخه iOS است و مانند اینستاگرام ، هنگام نوشتن پیام صوتی توسط کاربر ، شکل موج را نشان می دهد.

به گزارش پرتال پارسی ، سایت خبری WABetaInfo گزارش داد که واتس اپ این ویژگی را برای کاربران iOS و Android آزمایش می کند. ویژگی جدید در دسترس عموم نیست. با این حال ، این سایت توانست عملکرد این ویژگی را نشان دهد.

در حالی که کاربر در حال ضبط پیام صوتی است ، WhatsApp فرم های صوتی فوری را نمایش می دهد. هنگام نوشتن پیام ، کاربر می تواند ضبط را مکث کرده و قبل از ارسال پیام به آن گوش دهد. در حال حاضر ، کاربران توانایی متوقف کردن ضبط پیام برای شنیدن صدا را ندارند.

واتس اپ در چند ماه گذشته با چندین ویژگی جدید کار کرده است. به عنوان مثال ، هنگامی که برگه جدید Archive Chat امکان بایگانی گپ در WhatsApp را فراهم می کند ، هر بار که کاربر از چت بایگانی شده پیامی دریافت می کند ، چت بایگانی نخواهد شد.

در یک مصاحبه اختصاصی با WABetaInfo ، مارک زاکربرگ ، مدیر عامل فیس بوک و واتس اپ گفت که اپل در حال توسعه نسخه ای از برنامه WhatsApp برای iPad است. وی گفت که واتس اپ همزمان از چندین دستگاه پشتیبانی خواهد کرد ، این ویژگی به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا