رویدادها و حوادث

بارش‌های رگباری با احتمال تگرگ و بروز خسارت در خراسان رضوی

پرتال پارسی/ خراسان رضوی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: رگبار و رعد و برق همراه با احتمال تگرگ، برف و باران همراه با رعد و برق در بیشتر نقاط استان و خسارات نارنجی رخ داده است.

بر اساس این اطلاعیه، بر اساس نقشه ها و مدل های هواشناسی، امروز در منطقه سامانه ناپایدار و بارش فعال در مناطق جنوب غرب کشور، احتمال رگبار، تگرگ و بیشتر خسارت وجود دارد. بخش هایی از استان

بر اساس این گزارش، احتمال وقوع این بارش ها در بیشتر نقاط خراسان رضوی به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی، بارش تگرگ و در برخی نقاط، سیل و جاری شدن سیل در مناطق شمالی وجود دارد.

همچنین در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش ها عمدتا به صورت طوفان برف و مه است که باعث کاهش دید می شود. استان می شود.

همچنین پیش بینی می شود دمای روزانه به ویژه در روز سه شنبه ۱۴ دی ماه بین پنج تا هفت درجه کاهش یابد.

از صبح دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری بیشترین بارندگی در شهرستان های بجستان، گناباد، حف، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، رشتار، کاشمر، کوه سرخ، مه ولات، زاوه، خلیل آباد، بردسکن ثبت شد. فریمان، سرخس، سناران، کلات، کوچان، نیشابور، سبزوار، جوین، جگتای، داورزن و مشهد و ارتفاعات بینالود و هزار مسجد.

در این راستا لازم است از خسارات ناشی از وزش باد شدید ناشی از حرکت غیرقابل توقف وسایل نقلیه در حاشیه رودخانه، امتناع از صعود و صعود خودداری شود و به در دسترس بودن تجهیزات زمستانی در هنگام تردد به ویژه در مناطق کوهستانی توجه ویژه شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا