اقتصادی

ایجاد ۲ میلیون شغل تا چهار سال آینده در حوزه صنعت

وزیر صنعت ، معدن و تجارت (سمت): دولت تلاش می کند تا چهار سال آینده چهار میلیون شغل در کشور ایجاد کند که شامل دو میلیون شغل در صنعت و وزارتخانه می شود. سمات.

به گزارش پرتال پارسی ، به نقل از شبکه اطلاع رسانی صنعت و تجارت (شاتا) ، سیدصدرضا فاطمی امین وزیر سکوت صبح امروز جمعه دوم مهرماه در سفر رئیس جمهور و اعضای دولت از چهار واحد تولیدی به استان ایلام به ایوان واقع در یک شهر صنعتی ، شهر را گشت و دستورات لازم را برای رفع موانع و مشکلات این تاسیسات صادر کرد.

فاطمی امین روز جمعه در جلسه شورای شهر ایوان اظهار داشت: امسال یک سال اقتصادی ویژه است و امیدواریم این دوره گذار را با تلاش و حداقل هزینه سپری کنیم. تحول در بخش اقتصادی یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم است که باید با همدلی تقویت شود.

از طریق تهیه برنامه ها و سند راهبردی در مورد منابع مالی و عملکردی ، که از هفته های آینده در پنج استان کشور آغاز می شود ، از جمله ایلام گفت: مدیران استانی فرصت ها و فرصت های اقتصادی ، عملکرد مدیران را ارزیابی می کند. استان ها را شناسایی کرده و مشکلات را برطرف کنید.

ایجاد مشاغل با تکمیل پروژه های محصولات نیمه تمام

وزیر سمت با بیان اینکه مشکل تأسیسات بسته و نیمه تعطیل در ایوان قابل حل است ، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده ، تکمیل محصولات نیمه تمام باعث ایجاد مشاغل قابل توجه می شود. کسری بودجه نیز به دلیل کمبود منابع و افزایش هزینه ها است که می توان با برنامه ریزی این مشکل را برطرف کرد.

به گفته وی ، می توان مشکل شهرسازی در ایوانوو را با افزایش تولید و توسعه بخش اقتصادی حل کرد ، زیرا بخشی از هزینه های تولید از ارزش افزوده این امکانات پرداخت می شود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین از واحدهای تولیدی استان ایلام بازدید کرد. نسبت به سال گذشته “

این بازدیدها از شرکت تعاونی 2451 سولفات پتاسیم ، شرکت گوش گستر و شرکت فولاد زاگرس و شرکت نورد ایوان انجام شد. در سال 1992 ، شرکت فولاد زاگرس برای بازسازی سالانه 50،000 تن فولاد اسفنجی فعال ، تعمیر اساسی شد. 160 نفر به طور مستقیم و 80 نفر به طور غیر مستقیم در این بخش تولید کار می کنند. کارخانه نورد ایوان غرب در سال 2009 افتتاح شد و در سال 2017 به بهره برداری رسید. این واحد تولیدی از 150،000 تا 28،000 تن گیره فولادی میلی گرم در سال تولید می کند ، جایی که بیش از 40 کارگر به طور مستقیم و غیر مستقیم در آن کار می کنند. بیشتر محصولات این گیاهان به استان های همجوار ایلام صادر می شود.

وزیر سمت امروز جمعه بعد از ظهر در سفر به ورودی با تعدادی از خانواده های کشته شدگان این شهر دیدار کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا