سلامت و تندرستی

اگر اهل آرایش کردن هستید، برای حفظ سلامت پوست این مطلب را از دست ندهید

یکی از مهمترین و دشوارترین خریدهای خانم ، خرید لوازم آرایشی محصولات مراقبت از پوست. اگر جزء افرادی هستید که از مواد آرایشی زیادی استفاده می کنید ، برای حفظ زیبایی و شادابی پوست باید از یک پاک کننده آرایشی استفاده کنید. آب مسی بخرید به عنوان یک پاک کننده می تواند برای هر نوع پوستی انتخاب خوبی باشد. آب میسل به همراه خاصیت تمیز کنندگی ، پوست شما را سالم و تازه می کند. این محصول به دلیل داشتن خاصیت مرطوب کننده به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

آب مسی چیست؟

به دلیل وجود مولکولهای میسل که به راحتی در آب قابل حل هستند ، آب میسل به راحتی گرد و غبار را از مواد آرایشی و آلودگی هوا جذب کرده و پوست را تمیز می کند. یکی دیگر از مزایای این محصول این است که پس از پاک کردن آرایش نیازی به شستشوی آن ندارید. بنابراین برای استفاده از این محصول فقط به پنبه احتیاج دارید. البته برای افرادی که پوست خشک دارند توصیه می شود بعد از استفاده از آب میکلار از مرطوب کننده استفاده کنند. به لطف ترکیبات ویژه آب میسل ، به چشم آسیب نمی رساند و احساس خوبی روی پوست شما می کند. استفاده از این محصول در انواع پوست هیچ مشکلی ندارد.

مس چرا از پاک کننده های صورت استفاده می کنیم؟

عدم وجود مواد شیمیایی مضر: به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی مضر ، باعث تحریک چشم شما نمی شود. ترکیبی از آب و گلیسیرین در میسل ها یک ترکیب مناسب برای پوست های حساس است.

عاری از الکل: سلولهای میسل لایه برداری نشده و حاوی الکل نیستند. بنابراین باعث خشکی یا التهاب پوست شما نمی شوند.

مناسب برای انواع پوست: آب میسل برای انواع پوست مناسب است. به دلیل وجود گلیسیرین در ساختار و عدم وجود مواد تحریک کننده مانند صابون یا الکل باعث کاهش التهاب و سوزش پوست می شوند.

شفافیت پوست: در نتیجه نفوذ عمیق و پاکسازی عمیق پوست ، در نهایت منجر به شفافیت پوست می شوند.

پاک کننده صورت: آبهای میسل پوست را از مواد آرایشی و غبار پاک می کنند.

قابل حمل و راحت: یکی از مزایای راه حل پاک کننده صورت Micellar قابلیت حمل ، صرفه جویی و سهولت استفاده آن است. میسل ها کالایی عالی و کاربردی هستند ، به خصوص هنگام مسافرت بدون دسترسی به آب روان.

نحوه استفاده صحیح از آب مسی

به گفته متخصصان پوست ، هر کس باید روزی دو بار (صبح و شب) پوست خود را تمیز کند.

قبل از رفتن به رختخواب شبانه ، پوست باید از هرگونه مواد آرایشی و ناخالصی ها با محلول میکلار پاک شود. بسیاری از خانم ها هنگام خواب از سرم ، لوسیون و سایر محصولات پوستی استفاده می کنند. بنابراین ، فردا صبح زمان آن فرا رسیده است که مابقی آنها را از روی پوست جدا کنیم.

روش تمیز کردن پوست با استفاده از محلول پاکسازی میسل بسیار مناسب و ساده است. بعد از ریختن محلول کافی روی صفحه یا توپ پنبه ای ، پوست صورت و گردن خود را به آرامی ماساژ دهید.

اگر به یک پاک کننده آرایش قوی نیاز دارید ، می توانید ابتدا صورت خود را با محلول های قوی تمیز کرده و سپس از Micellar برای از بین بردن ذرات باقی مانده استفاده کنید.

اگر شما یک آرایشگر آرایش هستید ، برای حفظ سلامت پوست این مقاله را از دست ندهید

خرید آب میسل یکی از مهمترین روشهای مراقبت از پوست است که هر خانم بدون توجه به سن قادر به انجام آن است. یکی از مواردی که آب میسل را از بین می برد ، یک کانتور چشم است. چه زمانی یک کانتور چشم بخرید فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر تمایز قائل شوید. در اینجا چند نکته قبل از خرید این محصول آورده شده است:

  • اگر می خواهید یک کانتور چشم رنگی یا سیاه خریداری کنید ، در زمان خرید به رنگ پوست و چشم خود توجه کنید.
  • اگر چشمان شما گسترده است ، بهتر است از یک کانتور چشم گسترده استفاده کنید. اگر چشم های کوچک دارید ، ایده خوبی است که از پلک ها در قسمت بالا و پایین پلک استفاده کنید. اگر چشمان شما از یکدیگر فاصله دارد ، توصیه می شود هنگام کشیدن ، خط چشم را به گوشه چشم بکشید.
  • شما باید هنگام خرید خط چشم به مواردی از قبیل ضد آب بودن ، ضخامت نوک چشم و دوام توجه کنید. اگر به دنبال یک کانتور چشم طولانی مدت هستید ، به WATER PROOF بروید. این خط چشم ها نسبت به سایر پلک ها در برابر آب و رطوبت مقاوم تر هستند. بنابراین ، هنگام استفاده از این کانتور چشم ، نگران گسترش ابروهای خود نباشید.
  • اگر به استفاده از خط چشم گسترده عادت دارید ، باید یک خط چشم ضخیم بخرید ، اما اگر خط چشم نازک اعمال می کنید ، یک خط چشم نازک مناسب شما خواهد بود. طول عمر خط چشم بسیار مهم است. خط چشم نباید در چند دقیقه از بین برود ، برای برداشتن آن تلاش زیادی نمی شود.
  • یکی از مهمترین خصوصیات یک پلک خوب این است که به سرعت خشک می شود. اگر به سرعت خشک نشود ، می تواند به پلکهای شما سرایت کرده و کثیف شود.
  • همچنین باید هنگام خرید خط چشم به نوع پوست ، محل و آب و هوای موجود خود توجه کنید.

از کجا می توان بهترین مارک های لوازم آرایشی را دریافت کرد؟

Miss & Master Cosmetics فروشگاهی است که در آن می توانید محصولات مراقبت از پوست و مو ، لوازم آرایشی ، محصولات بهداشت شخصی یا جنسی ، عطر و ادکلن را از بهترین مارک ها خریداری کنید. با کمک متخصصان مجرب در دوشیزه و استاد می توانید واقعاً از خرید آنلاین لذت ببرید.

بهترین مارک های خرید آب Micellar: Bioderma، LOREAL، MY، MAYBELLINE، ESSENCE، INLAY و غیره. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید اینست که نباید مواد آرایشی را برای مدت طولانی برای پوست و چشم ذخیره کنید. به عنوان مثال ، بهتر است هر سه ماه یک بار سایه چشم خود را تغییر دهید.با مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی ، می توانید کالای جدید و مورد نظر خود را خریداری کنید ، حتی می توانید آن را در فروشگاه های لوازم آرایشی خریداری کنید. به یاد داشته باشید که همیشه خیلی مهم است که قبل از خواب ، شامپو و لوازم آرایشی خود را تمیز کنید ، با استفاده از یک ماده پاک کننده آرایش یا آب Micellar ، آن را پاک کنید تا پوست طراوت و طراوت خود را از دست ندهد.

* اطلاع رسانی تبلیغات

دکمه بازگشت به بالا