بین الملل

اوکراین آماده جنگ با روسیه شد/عکس

به گزارش تلگراف، چند سالی است که برخی از این پناهگاه ها جاذبه های گردشگری اوکراین بوده اند، اما امروز خطر اشغال روسیه وجود دارد که بار دیگر خود را برای محافظت از شهروندان اوکراینی آماده می کند.

یکی از این پناهگاه ها برای 350 نفر در کیف به تازگی رنگ آمیزی شده است. این پناهگاه متشکل از 10 تخت دو طبقه دارای سیستم تصفیه هوا است که به مدت دو هفته اکسیژن لازم را برای ساکنین فراهم می کند.

اوکراین برای جنگ با روسیه آماده می شود / عکس

ماسک‌های گاز جدید نیز در جعبه‌های چوبی در پناهگاه نگهداری می‌شوند، اما یون خراسیموف که حدود 400 پناهگاه را در منطقه خود مدیریت می‌کند، جعبه‌ها را بسته نگه می‌دارد.

او گفت: «ما دیوارها را تمیز، رنگ و قالب زدیم زیرا در خطر حمله روسیه بودیم.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که مسکو بیش از 100000 سرباز و سلاح های سنگین را در نزدیکی مرز اوکراین مستقر کرده و تهدید به حمله کرده است. در عوض، شهردار کیف ماه گذشته دستور بازرسی، فهرست‌نویسی و تعمیر پناهگاه‌های جنگ سرد و مکان‌های زیرزمینی را صادر کرد که می‌توان از آنها به عنوان پناهگاه اضطراری در صورت تهاجم روسیه استفاده کرد.

اوکراین برای جنگ با روسیه آماده می شود / عکس

کیف در حال حاضر بیش از 500 انبار بمب و بیش از 4000 پست امنیتی زیرزمینی از زیرزمین تا پارکینگ دارد که می توانند در صورت حمله هوایی یا هر حمله ای به پایتخت از مردم محافظت کنند. طبق گفته کیف، فضای کافی برای بیش از 2.8 میلیون نفر وجود دارد که برابر با جمعیت تخمینی شهر است.

تلویزیون دولتی روسیه اقدامات کیف را نگران کننده توصیف کرده است، اما تنش ها بین روسیه و غرب در بالاترین سطح خود از زمان جنگ سرد قرار دارد و اوکراین از نظر جغرافیایی بین این دو قرار دارد. میدان جنگ اصلی.

311311

دکمه بازگشت به بالا