بین الملل

اولین اظهارنظر جانشین رابرت مالی علیه ایران

آبرام پیلی در حساب کاربری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توییتی نوشت: دفتر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و تمامی اعضای گروه در وزارت امور خارجه همچنان درگیر اجرای سیاست ما در قبال ایران هستند.

اولین اظهارنظر جانشین رابرت مالی علیه ایران؛ به همکاری با متحدانمان برای محدود کردن رفتار بی‌ثبات‌کننده ایران ادامه می‌دهیم

آبرام پیلی در حساب کاربری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توییتی نوشت: «دفتر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و تمامی اعضای گروه در وزارت امور خارجه همچنان درگیر اجرای سیاست ما در قبال ایران هستند. ما به کار با متحدان و شرکا ادامه می‌دهیم تا رفتار بی‌ثبات‌کننده ایران را محدود کنیم، از حقوق بشر دفاع کنیم، تنش زدایی را تشویق کنیم، و خاورمیانه را باثبات، مرفه و یکپارچه‌تر کنیم.»

2323

گروه تحریریه بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای علم و فناوری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه دستاوردهای علمی و پیشرفت‌های فناوری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای علمی، کشف‌های جدید و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی کامل از تحولات علم و فناوری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا