رویدادها و حوادث

اولتیماتوم پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ‌ها درباره احتکار خودرو/شریک جرم نشوید

کشف ده‌ها یا حتی صدها ماشین دور ریخته شده در انبارها و پارکینگها به یک خبر روزانه تبدیل شده است که یکی از آنها هر چند ساعت یکبار منتشر می شود. کلیه وسایل نقلیه مصادره شده در حال حاضر توسط معاون نظارت بر کنترل فضای عمومی پلیس امنیت بزرگ تهران در دست بررسی است ، وی به صاحبان پارک و مقامات هشدار داد که هرگونه اختصاص زمین به وسایل نقلیه بدون پلاک ، جرم محسوب می شود.

سرهنگ نادر مرادی با پرتال پارسی صحبت می کندوی درباره همسایگان گفت: استفاده از ماشین به عنوان محلی برای ذخیره و ذخیره پلاک بدون پلاک: “ترک کارخانه بدون پلاک یک توهین است و بارها گفته شده است. حتی در روزهای اخیر ، اکثر اتومبیل های آسیب دیده که بدون پلاک پلیس پیدا شده اند ، به همراه اقدامات کنترل ورود و ذخیره بازار خودرو ، پلاک ندارند.

وی ادامه داد: این پلاکها پس از ترك كارخانه كه بعضا حتی در مركز شهر نیز وجود دارند وارد انبارها و پارکینگها می شوند ، بنابراین به صاحبان و مسئولان در مورد همه این انبارها و پارکینگها هشدار می دهیم که جایی برای نگهداری و ذخیره سازی وجود ندارد. وسایل نقلیه جرم محسوب می شوند و این افراد مانع از جمع آوری وسایل نقلیه می شوند ، بنابراین لازم است از پذیرش وسایل نقلیه بدون پلاک در این پارکینگ ها و انبارها خودداری کرده و وضعیت را به پلیس گزارش دهید.

مرادی همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده یا دانستن مناطقی که انبار خودرو در آن قرار دارد ، وضعیت را به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا