ورزش و نشاط

انجام ۳۲ هزار بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری استان تهران

در سال ۱۴۰۲ انجام شد؛

انجام ۳۲ هزار بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری استان تهران

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در سال گذشته، ۳۲هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری استان انجام دادند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمدحسین طاهری گفت: بازرسی از مراکز عرضه در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها) از همه مراکز فروش و عرضه در سراسر استان انجام می‌شود که علاوه بر بازرسی از واحد‌های تولیدکننده فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری و برای نظارت بیشتر بر ارائه محصولات استاندارد به مصرف‌کنندگان است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۱هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی نیز از واحد‌های تولیدی استان تهران انجام شد و بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحد‌های تولیدی، ۱۷هزار مورد نمونه‌برداری از تولیدات برای انواع آزمون انجام دادند.

طاهری، هدف از نمونه‌برداری و آزمون کالا‌های تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استاندارد‌های ملی دانست و افزود: در صورت نبود انطباق محصولات تولید شده با استاندارد‌های ملی با واحد‌های متخلف، مطابق با قانون برخورد می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان تهران در پایان یادرآور شد: پرونده متخلفان به مراجع ذی‌صلاح قضایی ارجاع شده است.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا