اقتصادی

انجام بیش از ۱۴ هزار بازرسی از اصناف در قالب گشت‌های مشترک

مطابق گزارش خلاصه کار سازمانهای صنعتی ، معدنی و تجاری استانها و اتاقهای اصناف در سراسر کشور ، در مردادماه سال جاری 14456 مورد بازرسی در قالب گشت های مشترک برای افزایش اثربخشی اقدامات کنترلی انجام شد. و به نتایج م effectiveثر و به موقع در این فرایند دست یابید. بازار تحت نظر است.

به گزارش پرتال پارسی ، سایر مراجع ذیصلاح از جمله سازمان تعزیرات حکومتی و سایر نهادها از جمله وزارت جهاد کشاورزی ، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و اتاق اصناف در این گشت های بازرسی مشترک با استناد به روابط عمومی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اتحادیه ها و غیره چهار هزار و 799 جرم به مبلغ حدود 412 میلیارد و 557 هزار ریال ایجاد و برای بررسی و رأی گیری به تأسیسات اصلاحی عمومی در سراسر کشور ارسال شد.

ارزش واقعی این موارد 5 میلیارد و 821 میلیون و 341 هزار ریال برآورد شده است.

علاوه بر این ، این گزارش ها نشان می دهد که از ابتدای سال جاری ، 75745 بازرسی مشترک انجام شده است که منجر به ظهور 25556 تخلف شده است.

لازم به ذکر است که مطابق با تجربه به دست آمده از کنترل و نظارت بر بازار ، نظارت بر بازار در قالب گشت های مشترک و همکاری همه ذینفعان در نهایت باعث تسریع در تحقیقات ، نظارت و رعایت شرایط خواهد شد. اقدامات قانونی م effectiveثر و بازدارنده در برابر هک سایت. این مشکل با حذف حداقل زمان و رویه های اداری و گاهی تأخیرها حل می شود ، بنابراین این موضوع همواره در ارتباط با مقامات مربوطه از نظر نقش م itsثر آن در کنترل بازار مورد توجه قرار می گیرد. سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا