اقتصادی

انتقاد نماینده اهواز از قطعی برق با وجود گرمای ۵۰ درجه

سخنگوی اهالی اهواز در مجلس با انتقاد از قطعی برق این روزها اظهار داشت: مردم خوزستان این روزها شاهد خاموش شدن گسترده برق در بسیاری از مناطق اهواز در دمای 50 درجه سانتیگراد هستند که باید در اسرع وقت متوقف شود. .

به گزارش خبرگزاری پرتال پارسی ، سید کریم حسینی ، نماینده مردم اهواز در مجلس ، جلسه علنی امروز مجلس را به یاد آزادی خرمشهر و روز اعتراضات مهربانانه یادآوری کرد و گفت: “خرمشهر هنوز در رنج است.” بسیاری از مشکلات و جوانان آن از بیکاری رنج می برند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه به وزیر نیرو یادآوری کرد که مردم خوزستان این روزها شاهد خاموشی گسترده برق در بسیاری از مناطق اهواز در دمای 50 درجه سانتیگراد هستند ؛ نگاهی سریع به ناآرامی ها ، وضعیت آب آشامیدنی در این استان بسیار متشنج است و هنوز هم در بسیاری از شهرها و روستاها مشکلات آب آشامیدنی وجود دارد ، حقوق و مزایای کارکنان ABFA در ماه های اخیر پرداخت نشده است ، 550 – برنامه رهبر حل نشده و آب اختصاص داده نشده است.

حسینی خطاب به وزیر کار گفت: اکنون که نقش شرکت شما در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد ، در اسرع وقت درباره پروژه فولاد اکسین اهواز که برای رونق یک سال پیش باید تعمیرات اساسی انجام شود ، اقدام کنید. درباره صنعت فولاد و اشتغال در اهواز.

نماینده اهواز در مجلس به وزیر سمت گفت: ظاهراً وزیر نمی خواهد خوزستان را در برنامه سفر خود بگنجاند یا فکر می کند مشکلی در صنعت ، معدن و بازار وجود ندارد. و عدم کنترل قیمت نیاز به کنترل جدی دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا