عمومی

امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان قزوین محقق می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، یاور عابدی در نهمین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان که در فرمانداری شهرستان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: یکی از مهمترین دستور کارهای ما بررسی پوشش آنتن‌دهی شعب اخذ رأی است که باید در تمامی شعب بررسی و مواردی که نیاز به اقدام دارد در اسرع وقت پیگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات پیش‌رو افزود: در تلاش هستیم که انتخابات استان قزوین به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی برگزار شود این امر وظیفه کمیته فناوری اطلاعات را سنگین‌تر کرده است و نیاز است دستگاه‌های متولی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

مدیر کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در این مرحله در کلیه شعب اخذ رأی تست آنتن دهی دستگاه‌ها در حال انجام است، مشکل آنتن‌دهی در برخی از شعب سیار باید حل و پوشش صد درصدی اینترنت محقق شود، نگاه این کمیته، ایجاد پوشش آنتن دهی کامل و ارتباط پایدار و با کیفیت در استان است و حتی یک مورد شعبه آفلاین هم قابل قبول نیست.

این مسئول خاطر نشان کرد: مشکلات عدم پوشش آنتن‎‌دهی مربوط به شعبات اخذ رأی سیار، بررسی راهکارهای تأمین پوشش آنتن‌دهی حداکثری برای شعبات اخذ رأی، احصاء زیرساخت‌های ارتباطی حساس از جمله مواردی است که در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در حال پیگیری است.

دکمه بازگشت به بالا