فرهنگ و هنر

افزایش زمان خدمات‌دهی کتابخانه مجلس

معاون اطلاع رسانی کتابخانه مجلس گفت: کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی نیز روز پنجشنبه پذیرای پژوهشگران خواهد بود.

به گزارش پرتال پارسی، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، مرکز کتابخانه ها، موزه ها و اسناد شورای اسلامی از اوایل خرداد در روزهای پنجشنبه پذیرای پژوهشگران و پژوهشگران است.

حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی معاون اطلاع رسانی کتابخانه مجلس از تمدید ساعت کار این مرکز خبر داد: «از ابتدای خرداد ماه. کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 18:00 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9:00 الی 18:00 باز است. و محققان و مراجعین عزیز می توانند با کارت ملی خود از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

وی افزود: بازدیدکنندگان محترم موزه می توانند به صورت رایگان از این مجموعه تاریخی بزرگ به صورت انفرادی و گروهی دیدن کنند. قبل از برنامه ریزی برای بازدید از گروه های گردشگری، مدارس و مجموعه های فرهنگی و آموزشی کشور، پیشنهاد می شود با این مجموعه بزرگ تاریخی موافقت کنید. لازم است. این موزه را مدیریت کنید تا طیف کاملی از خدمات از جمله راهنمای تور، ارائه ویدیویی از موزه و امکان بازدید از تمام بخش‌های موزه را ارائه دهد.

معاون اطلاع رسانی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: با افزایش ساعات خدمات رسانی به پژوهشگران محترم و ارائه خدمات مجازی آنلاین می توانیم گام بزرگی در ارتقای خدمات کتابخانه ای برداریم. به همه ذینفعان.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا