سلامت و تندرستی

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت

به گزارش باز، وزیر بهداشت گفت: در شهرستان هندودر کارهای بسیار جالبی انجام شده است که با کمک خیرین مرکز جامع سلامت مجهز راه اندازی شده است، تجهیزات آن توسط وزارت تامین شده است. . وزارت بهداشت در حال حاضر یک مرکز در شازند دارد که تقریباً 70 درصد آن 2000 متر مربع است و از نظر خدمات بهداشتی و درمانی مجهز است.

عین اللهی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح پزشک خانواده و تمدید این طرح جزو طرح های وزارت بهداشت است، پزشک خانواده سطح یک در مراکز افتتاح شده امروز در پرونده و به طور کامل در این مراکز موجود است.

وی افزود: مرکز «شازند» یکی از مراکزی است که در اسفندماه سال جاری افتتاح می شود و به صورت شبانه روزی و با خدمات کامل پزشکی خواهد بود.

عین اللهی: «بعد از شازند به اراک می رویم و از بیمارستان ولیعصر بازدید می کنیم، این بیمارستان یکی از بیمارستان های بسیار بزرگ اراک است که در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی 400 تخت و 400 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت. ما معتقدیم این مرکز می تواند به یکی از پیشرفته ترین مراکز کشور تبدیل شود.

وزیر بهداشت گفت: از بدو تأسیس دولت 850 پروژه بزرگ در حوزه بهداشت و درمان افتتاح کرده ایم و تا پایان امسال تعداد پروژه ها به 2 هزار پروژه می رسد که در تاریخ بی سابقه است. کشور ما.” از 79 مرکز درمانی با حدود 10800 تخت بهره برداری کرده ایم و تا پایان امسال 7700 تخت دیگر اضافه خواهیم کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری به مردم کشورمان ارائه کنیم.

مراسم افتتاحیه دو پروژه بهداشتی درمانی در توره شازند

پایگاه اورژانس 115 خیرساز شهرستان توره در مدت یک سال و نیم به دستور مرحوم مشهدی احمدی بگش و خانم زنگنه ساخته شد.

مساحت زمین این پایگاه 1.25 متر مربع زیربنای آن 137 متر مربع می باشد ضمناً در مجاورت این پایگاه پارکینگ آمبولانس به مساحت 340 متر مربع در حال احداث می باشد.

همچنین منطقه سانحه هوایی شهرستان توره در مدت 3 ماه در زمینی به مساحت 2150 متر مربع ساخته شد و با سرمایه گذاری 200 میلیونی یکی از 12 منطقه هوایی استان مرکزی است. صرف کرد.

توره وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع سلامت شهری و روستایی بازدید کرد.

وی در آستانه افتتاح این مرکز اورژانس گفت: شهرستان توره با توجه به موقعیت جغرافیایی و ترافیک سنگین خود نیازمند احداث این مرکز بود که توسط خیرین سلامت ساخته شده است که از خیرین تشکر می کنیم. این پایه است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا