سلامت و تندرستی

اعلام برنامه مبارزات تکواندوکاران ایران در بازی های آسیایی هانگژو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رقابت‌های تکواندو در این دوره از بازی‌های آسیایی در ۵ وزن مردان، ۵ وزن زنان، ۲ رده پومسه و یک بخش ترکیبی به مدت ۵ روز در سالن مرکز فرهنگی «لیان» شهر هانگژو برگزار خواهد شد و تکواندوکاران حاضر برای کسب ۱۳ مدال طلا تلاش خواهند کرد.

بر همین اساس یکشنبه دوم مهرماه مسابقات بخش پومسه برگزار می‌شود که از ایران مرجان سلحشوری و مرتضی زنده دل رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند. آتوسا فرهمند و علی نادعلی هدایت دو تکواندوکار کشورمان را برعهده دارند. دوشنبه سوم مهرماه و در روز دوم مبارزات اوزان ۵۸- کیلوگرم مردان، ۴۹- کیلوگرم زنان و بخش ترکیبی انجام می‌شود که مبینا نعمت زاده و مهدی حاجی موسایی ۲ نماینده کشورمان در این ۲ وزن خواهند بود.

در روز سوم سه شنبه چهارم مهرماه تکواندوکاران اوزان ۶۳- کیلوگرم مردان، ۵۳- و ۵۷- کیلوگرم زنان به مصاف هم می‌روند که علیرضا حسین پور، ناهید کیانی و نرگس میرنوراللهی به دیدار رقبای خود می‌روند. چهارشنبه پنجم مهرماه و در روز چهارم متین رضایی، مهران برخورداری و ملیکا میرحسینی در اوزان ۶۸- کیلوگرم، ۸۰- کیلوگرم و ۶۷- کیلوگرم مبارزات خود را برگزار می‌کنند و در روز پایانی مسابقات تکواندو نیز پنجشنبه ششم مهرماه در اوزان ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان آناهیتا توکلی و آرین سلیمی به روی «شیهاپ چانگ» خواهند رفت.

بعد از پایان مسابقات تکواندو بیژن مقانلو، مجید افلاکی و مینو مداح (کادر مربیان) مهران برخورداری، مهدی حاج موسایی، ناهید کیانی، مبینا نعمت زاده و متین رضایی جهت شرکت در رقابت‌های گرندپری تائویان راهی این شهر خواهند شد. گفتنی است سایر نفرات به تهران بازمی گردند.

ضمن اینکه سجاد مردانی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل زندی و ابوالفضل عباسی برای حضور در مسابقات گرندپری، از تهران راهی چین می‌شوند.



کارگروه خبری علمی پزشکی

هدفم این است که از طریق مطالب علمی و پزشکی، شما را در مسیر بهبود و حفظ سلامتی همراهی کنم و بهترین توصیه‌ها و راهکارها را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا