اعتراض به محدودیت‌های کرونایی در انگلیس به خشونت کشیده شد

ANA ، خبرگزاری بین المللی گفت که مقامات پلیس انگلیس که در جریان بحران معترضین را معالجه کرده بودند راهپیمایی کرده بودند و برای توصیف تاج تاکنون با افراد “خودخواه” روبرو نشده بودند و دهها نفر دستگیر شدند.

اعتراض به محدودیت‌های کرونایی در انگلیس به خشونت کشیده شد

طبق گفته پلیس ، “15” افسران شاکی آقای ماسید به شهر لیورپول رفتند و حمله به دلیل نقض قوانین بهداشتی دستگیر شد.

نگر وین ، یک افسر ارشد پلیس مریلند ، گفت: “عروسی ها ، مراسم تشییع جنازه و جشن های خانوادگی از ماه مارس گذشته تعطیل و از خود گذشته بوده است تا از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کند.” بنابراین نگاه آنها به گروهی که با نقض قوانین به جامعه و خود آسیب می رسانند برای آنها ناراحت کننده است.

پلیس منطقه اسکس می گوید که آنها 12 نفر را به جرم حمله به افسران در باسیلدون دستگیر و هفت جریمه کرده اند. طبق گفته پلیس ، حق تجمع تا صبح یکشنبه (به وقت محلی) ممنوع است.

بونس مور ، یک افسر ارشد در منطقه اسکس ، گفت: “این یک نقض آشکار مقررات بهداشتی دولت برای مبارزه با بحران تاج است.” تظاهرکنندگان امروز جان خود و عزیزانشان را به خطر انداختند.

در پایتخت ، پلیس کلانشهر گفت چهار نفر از صدها معترض جمع شده در منطقه هاید پارک دستگیر شده اند. پلیس در بیانیه ای اعلام کرد که هرگونه نقض محدودیت های کرونا را جدی می گیرد.

در بیانیه افزود: “ما هنوز در شرایط بحرانی هستیم و عدم خودتنظیمی این گروه خودخواهانه است.”

پلیس انگلیس در جریان تظاهرات در شهرهای دیگر و برخی اعتراضات مجبور به اقدامات انتظامی شد. نیروهای امنیتی قبلاً به معترضین هشدار داده بودند که از برگزاری هرگونه تجمع در دوره قرنطینه خودداری کنند.

دولت انگلیس روز پنجشنبه (6 نوامبر) قوانین قرنطینه را برای مقابله با موج دوم تاج در این کشور دوباره تصویب کرد. محدودیت های جدید ، که عمدتا شامل تعطیلی فروشگاه های ناخواسته است ، به مدت چهار هفته (12 دسامبر) ادامه دارد. منتقدان دولت می گویند قرنطینه کامل دو هفته ای به شکستن زنجیره اپیدمی های ویروس کرونا کمک می کند.

طبق آخرین آمار ، 1،493،383 نفر در انگلیس به بیماری عروق کرونا قلب مبتلا شده اند و 54،626 نفر در اثر بیماری فوت کرده اند.

با این حال ، امروز ، در پایان هفته دوم قرنطینه ملی در کشور ، منابع بهداشتی گزارش دادند که شیوع ویروس کرونا در این کشور به کندی آغاز شده است. دولت انگلیس امیدوار است ماه آینده عملیات واکسیناسیون کرونا را در کشور آغاز کند.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا