رویدادها و حوادث

از فردا ترافیک در سراسر کشور رایگان خواهد بود

اخبار آفتاب:

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا ضمن تشکر از عموم مردم بخاطر همکاری صمیمانه آنها با پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در اجرای طرح مسافت اجتماعی اظهار داشت: اجرای ممنوعیت ترافیک از 29 فروردین تأثیر چشمگیری در کاهش و برش دارد. زنجیره انتقال coronavirus مانده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: “همه وقایع ترافیکی (بین منطقه ای) از فردا ، اول اردیبهشت سال 1999 به اتمام می رسد و ترافیک در کشور عادی خواهد بود.”

از فردا ترافیک در سراسر کشور رایگان خواهد بود

وی افزود: می خواهم از همه همکاران و خانواده هایم که صبورانه و شبانه روزی کار می کنند تشکر کنم که این پروژه را انجام دهند و تأثیر زیادی در حفظ سلامت عمومی دارند.

سردار هادیانفر اظهار داشت: در این مدت تلاش شد از مجموعه دستورالعمل ها و پیشنهادات خود برای اجرای محدودیت های راهنمایی و رانندگی استفاده شود ، مگر در موارد خاص که مجبور به اجرای ضمانت های اجرایی شوند.

وی اظهار داشت: از آنجا که شرایط هنوز عادی نیست ، دوستان باید هنگام رانندگی از مسافرت غیر ضروری و رانندگی دقیق خودداری کنند و از چهار تخلف عمده (سرعت ، سبقت ، نادیده گرفتن منازل) هنگام رانندگی و رانندگی در یک خستگی و اجتناب جلوگیری کنند. رانندگی نکنید ، که باعث 80 درصد تصادفات رانندگی می شود.

دکمه بازگشت به بالا