اقتصادی

از رد پیشنهاد توسط ماجدی تا سکوت مشکوک وزارت ورزش/چرا آجورلو رفت تا فتح الله زاده برگردد؟

گزارشی از پشت صحنه اتفاقات استقلال

اخراج یک شبه مصطفی آجورلو از باشگاه استقلال و انتخاب فتح الله زاده هواداران این تیم را شوکه کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی فتح الله زاده عصر امروز جایگزین مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شد. هرچند وزارت ورزش و جوانان جزییات برکناری آجورلو را فاش نکرد، اما شایعات دو هفته اخیر حکایت از بروز اختلاف بین وزارت ورزش و مدیرعامل باشگاه استقلال و قطعا برخی داشت. مشکلاتی باعث تکان خوردن رئیس هیئت مدیره این باشگاه شد.

هفته گذشته شایعه حضور میرشاد مجدی در استقلال شنیده می شد اما او این پیشنهاد را رد کرد و از همان روز مشخص شد دوران حضور آجورلو در استقلال به پایان رسیده است. از سوی دیگر، خجت کریمی از اعضای هیات مدیره استقلال صبح امروز به صراحت با خبرگزاری آنا گفت و گو کرد.لینک مصاحبه) نشان داد که با مدیریت باشگاه موافق نیست. ساپینتو آدورلو در مراسم معارفه اخیر به کریمی که در مراسم حضور نداشت گفت: هر چه در استقلال مصاحبه نکنیم، آقای کریمی جای او را پر می کند! – گفت.

کریمی در گفت و گوی امروز خود گفت: در این مدت خیلی صحبت کردم و در مورد مشکلات و تکالیف صحبت کردم اما متأسفانه ندیدم که هیچ یک از اعضای هیئت مدیره به جز من اظهار نظر کنند. بگو همه چیز صاف و منظم است. من از طرز صحبت مردم در پشت آن خوشم می آید.(منظور کریمی افرادی است که در استقلال از آزورلو حمایت می کنند)

برکناری مصطفی آجورلو در حالی صورت می گیرد که عصر امروز شایعه مشکلات مالی و عدم شفافیت در امور مالی باشگاه به گوش می رسد.تومان شرق صدای باشگاه ها از جمله مسئولان لیگ را در مورد تعهدات آجورلو بلند کرده است. و این موضوع بر تصمیم وزارت ورزش و جوانان نیز تاثیر گذاشت.

در این شرایط، علی فتح الله زاده برای پنجمین بار در باشگاه استقلال به عنوان سرمربی برگزیده شد. او در سال 1377 به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال و سپس لیدر شد، اما پس از 14 روز استعفای خود را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد. حالا فتح الله زاده برای پنجمین بار هدایت باشگاه استقلال را بر عهده گرفته و از سوم مهرماه به عنوان مدیرعامل جدید فعالیت خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا