اقتصادی

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس

بر اساس آخرین اخبار و آمار، ترافیک در محور حلوس در حال حاضر پرحجم است و گویا مردم از این چند روز آخر هفته برای سفر به شمال استفاده کرده اند. به همین دلیل بر اساس اعلام پلیس راه، محور چالوس طی ساعات آینده و فردا ممکن است یک طرفه باشد اما اجرای آن به حجم ترافیک بستگی دارد.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون در محورهای خراز و فیروزکوه و همچنین در محور تهران – شمال و محور قزوین – رشت در دو جهت و در محور شمالی ترافیک روانی وجود دارد. هیچ مانعی وجود ندارد، جوی است.

اما در مسیر جنوب به شمال در محور چالوس (حدفاصل بیلکان و کندر و سروردار) و در محور قدیم تهران – بومهن در محدوده جاجرود ترافیک سنگینی ثبت شد که در ساعات پایانی ترافیک سنگین پیش بینی می شود. امروز.

در مورد آب و هوا فقط در برخی نقاط استان مازندران و گلستان باران بارید.

این در حالی است که بر اساس تصاویر دوربین های نظارتی سامانه های سنجش تردد و دوربین های گشت واحدهای راهداری سراسر کشور، سهم تردد شبانه نسبت به روز گذشته 1.5 درصد کاهش و سهم کامیون های سنگین 13.6 درصد کاهش داشته است. اوج ترافیک از ساعت 17:00 الی 18:00. محورهای کرج – قزوین، تهران – کرج، کرج – تهران و قزوین – کاج نیز پرترددترین محورهای 24 ساعت گذشته بودند.

از سوی دیگر تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ابتدای محورهای کرجدان و تهران – شمال روزهای جمعه و شنبه (امروز و فردا) از ساعت 13 الی 24. طبق اعلام پلیس راهور در محل، ورود به مرزن آباد ممنوع است و کلیه ترددها از ساعت 16 الی 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا