ورزش و نشاط

احتمال حضور مسی در یکی از باشگاه‌های چهارگانه فوتبال عربستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی می‌خواهد لیونل مسی ستاره فوتبال جهان را برای مدت ۶ ماه به صورت قرضی به خدمت بگیرد. این خبر را پایگاه خبری «گل» منتشر کرده است.

با توجه به حضور بسیاری از ستارگان جهان در لیگ فوتبال عربستان سعودی و پیشنهادات مالی بالایی که با این بازیکنان داده می‌شود شاید لیونل مسی و تیم فوتبال «اینترمیامی» راضی شوند که مسی به صورت قرضی برای مدت کوتاه در لیگ عربستان حضور پیدا کند.

صندوق سرمایه‌گذاری عمومی صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی است. این صندوق یکی از بزرگترین صندوق‌های ثروت ملی در جهان است. از جمله فعالیت‌های فوتبالی این صندوق خرید باشگاه نیوکاسل انگلستان است.

چهار باشگاه بزرگ عربستان یعنی الهلال، الاهلی، النصر و الاتحاد بخش بزرگی از بودجه خود برای خرید ستاره‌های بزرگ جهان را از این صندوق دریافت می‌کنند.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا