سلامت و تندرستی

احتمال تعطیلی دوباره مدارس در آمریکا همزمان با افزایشی شدن موارد ابتلا به کرونا

به گزارش NBC News، در ایالت هایی که بیماری عروق بیماری کرونا قلب در حال افزایش است، مقامات محلی و مدارس در حال بررسی اقدامات پیشگیرانه برای محدود کردن شیوع این بیماری در کلاس درس هستند، از جمله به عنوان یک اقدام احتیاطی ما از مردم می خواهیم که از ماسک استفاده کنند و در برخی موارد تعطیل شوند. مدارس

بر اساس این گزارش، باربارا فرر، مدیر بهداشت عمومی در لس آنجلس، کالیفرنیا، گفت: “تعداد موارد گزارش شده از بیماری عروق بیماری کرونا قلب در میان دانش آموزان فعال در لس آنجلس.” در ورزش جوانان مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان از 6 اسفند تا 4 فروردین چهار برابر شد.

این پس از لغو ممنوعیت استفاده از ماسک در مدارس در 12 مارس بود. وی گفت: با این رشد نسبت به بهمن ماه موارد ابتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در بین دانشجویان و کارکنان بیشتر است.

وی همچنین از مدارس خواست در خانه هایی که دانش آموزان و مردم در آن تجمع می کنند ماسک زده شود. او همچنین از مدارس خواست تا قبل و بعد از رویدادهای دسته جمعی علائم بیماری عروق بیماری کرونا قلب را آزمایش کنند و غربالگری، تهویه داخلی و حمل و نقل را بهبود بخشند.

مدارس آمریکایی

موارد بیماری عروق بیماری کرونا قلب پس از عید پاک و تعطیلات بهار در برخی از مناطق ایالات متحده در حال افزایش است. NBC گزارش می دهد که طی دو هفته گذشته تعداد بستری شدن در بسیاری از مناطق ایالات متحده افزایش یافته است. طبق گزارش وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده، هشت مدرسه تنها در مین هفته گذشته 1000 مورد ابتلا به کرونا را گزارش کردند. یکی از این مدارس مدرسه ابتدایی رامفورد بود که پس از تاج گذاری 29 دانش آموز و 16 کارمند تعطیل شد. یک مدرسه دولتی در بروکلین پس از اینکه 30 درصد مدارس مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب بودند، آموزش را مجازی کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا