رویدادها و حوادث

احتمال بارش باران در برخی نقاط کشور

اخبار آفتاب:

صادق ضیاییان در مصاحبه با پرتال پارسی ، جمعه (4 اوت) اظهار داشت: در استانهای ساحلی خزر ، مناطق کوهستانی شمال شرقی ، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و استان های در دامنه های زاگرس مرکزی ، باران ، رعد و برق و وزش باد وجود خواهد داشت. وی گفت: “دریای خزر در این روز سخت است.”

وی گفت: روز جمعه دمای هوا در استان های دامنه جنوبی البورس مرکزی پایین خواهد بود. رعد و برق ، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در ارتفاعات البرز مرکزی ، اردبیل ، آذربایجان شرقی و غربی پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی هواشناسی و پیشگیری از اضطراری ، در روزهای جمعه و یکشنبه باران ، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در فارس ، هرمزگان ، کرمان و همچنین در برخی مناطق استان های سیستان و بلوچان وجود خواهد داشت.

جیان گفت: درجه حرارت در دریای خزر و استانهای ساحلی اردبیل از شنبه تا دوشنبه هفته آینده به طور نسبی افزایش می یابد: بعد از دوشنبه و سه شنبه دمای هوا در این مناطق با بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ، وزش باد شدید و گرد و غبار در روزهای آینده در شرق کشور حاکم خواهد بود.

سرانجام وی درباره هوای تهران برای دو روز آینده توضیح داد: فردا (11 اوت) آسمان تهران برای چند ساعت کمی باران خواهد بود ، با رعد و برق ، رعد و برق ، حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و وزش باد شدید در روز یکشنبه (12 درجه). آگوست) کمی ابری ، گاهی اوقات حداقل دمای باد 27 درجه و حداکثر دما 37 درجه است.

دکمه بازگشت به بالا