اقتصادی

اجرای ۶۳ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در محورهای مواصلاتی لرستان

پرتال پارسی/لرستان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: طی دو ماهه سال جاری بیش از ۶۳ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اجرا شده است.

مسعود امیری بیست و یکم خرداد ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد اداره نگهداری راه‌ها اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه ۶۳ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی لرستان اجرا شده است.

وی به نوع و میزان روکش حفاظتی اجرا شده اشاره کرد و افزود: در راه‌های اصلی و شریانی ۴۵.۵۰ کیلومتر به صورت فوگ سیل و ۱۷.۵۰ کیلومتر به صورت اسلاری سیل انجام شده است. 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: همچنین در این مدت عملیات لکه‌گیری هندسی در سطح ۱۳ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی استان صورت پذیرفته است.

 وی افزود: اجرای روکش تقویتی آسفالت در طول ۲۶.۴۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی لرستان از دیگر اقدامات صورت گرفته در دو ماهه امسال است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تجربه و تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اطلاعات موثق و تحلیل‌های قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی خود بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا