اجازه نمی دهیم دشمن به مطامع خود دست یابد

اجازه نمی دهیم دشمن به مطامع خود دست یابد

رئیس پلیس پایتخت گفت: امروز دشمنان با انجام عملیات روانی فراوان با ایجاد اغتشاش و اغتشاش سعی در برهم زدن امنیت، آرامش و آسایش روانی دارند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و رشادت های مردم بزرگ ایران است که با اتحاد و یکدلی در مقابل جهان ایستاده اند. او ناباوری نشان داد و با صبر خود پیروز شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در 8 سال دفاع مقدس شاهد آثار حماسی بزرگی بودیم و این نشان از عظمت مردم بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: ما در یک جنگ بزرگ، دولت های غول پیکر جهان را شکست دادیم. . و عظمت کشور بزرگ ایران را به جهانیان نشان دادیم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه جنگ با همه سختی ها، رنج ها و دردهای تحمیلی، روحیه صداقت و خوداتکایی را در جامعه ما دمید و این ایمان و اعتقاد در زندگی همه مردم ما نمود پیدا کرد، گفت: : جنگ ما جنگ با حق است، این دشمنان اسلام و اسلام واقعی هستند، جنگی نادرست و نابرابر بود که برای جلوگیری از انتشار پیام انقلاب به کشور ما تحمیل شد.

این افسر ارشد نیروی انتظامی با بیان اینکه با جانفشانی مردم دلاورمان و ایثار شهدای بزرگوارمان چهره دشمن و دشمن را لمس کرده ایم، گفت: باید راه، هدف، نام را بشناسیم. از شهدای خود که برای امنیت و آزادی کشورمان جان خود را فدا کردند، یاد کنیم، قدر فداکاری های آنان را بدانیم و به یاد شهدای خود باشیم و فداکاری آنها را فراموش کنیم.

سردار رحیمی گفت: همانطور که امام راحل فرمودند عزت، استقلال و سربلندی امروز ما مرهون ایستادگی، فداکاری و رشادت مردم ما در جنگ تحمیلی است.

رئیس پلیس تهران با تاکید بر اینکه امروز دشمنان همچنان قصد دارند با شیطنت و شرارت به کشور ما حمله کنند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما برای ایجاد اغتشاش و اغتشاش و برهم زدن امنیت و آرامش عملیات روانی بسیاری را برنامه ریزی می کنند و آرامش روانی است. جامعه ما و بنابراین آنها به هر مانعی می چسبند.

وی افزود: بی شک هنوز خرمشهرهایی در پیش داریم و نباید اجازه دهیم دشمنان به منافع شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا