سلامت و تندرستی

ابتلای بیش از ۳۵۰ تن از کادر بیمارستان شهدای تجریش به کرونا

رئیس بیمارستان شهدای تجریش گفت: شاید یکی از نگرانی های مسئولان مرکز پزشکی هنگام شروع تاج گذاری این باشد که کارکنان پزشکی به ویژه پرستاران شغل خود را ترک کنند اما پرستاران نه تنها شغل خود را ترک می کنند بلکه با تمام توان در خدمت مردم هستند. او گفت. مقدم از سلامتی خود دفاع کرد و ایستاد.

به گزارش پرتال پارسی دکتر رضا جلیلی با تقدیر از تلاش های کارمندان پزشکی ، بهداشتی و پشتیبانی بیمارستان شهدای تجریش در دوره هوشنود کرونا اظهار داشت: در آغاز کوید 19 ، یک اپیدمی ناشناخته و در برخی موارد کشنده ، شاید یکی از اصلی ترین مشکلات مسئولان مرکز بهداشت کارکنان ، به ویژه پرستاران ، شغل خود را ترک کرده اند ، اما پرستاران نه تنها شغل خود را ترک کرده اند ، بلکه در خط مقدم محافظت از سلامت مردم هستند.

دکتر هوشنود با یادآوری مشکلات و مشکلات کارکنان بخش عروق کرونا گفت: ارائه مراقبت کامل و کافی از بیمارانی که پس از بیماری عروق کرونا در بیمارستان بستری هستند بسیار مهم است و بیشتر این مسئولیت دشوار به عهده پرستاران است. متأسفانه مدتهاست که نیروها از خانواده هایشان دور هستند.

سابقه زندگی وکلای مراقبت های بهداشتی حتی درخشان تر است

به گفته رئیس بیمارستان شهدای تجریش ، پرستاران نگران مراقبت از هر یک از اعضای جامعه هستند و تاکنون علی رغم همه مشکلات و موارد انتقال و انتقال ویروس به خانواده ، ارزش بالایی را ارائه داده اند.

وی فداکاری و فداکاری کارکنان بهداشت را قابل توجه توصیف کرد: “بسیاری از کارگران سخت بیمارستان به محض تاج گذاری ، یا حتی در بعضی موارد ، علی رغم ضعف جسمی ، سنگر را خالی نگذاشتند. مراقبت از بیمار همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه “ما از آغاز بزرگترین آزمایش قرن گذشته حتی یک روز بدون بحران نداشته ایم” ، افزود: یکی از مهمترین مشکلات سالهای اولیه کرونا کمبود تجهیزات محافظت شخصی برای کارمندان و کارمندان است. تقاضا برای تجهیزات حفاظتی شخصی بیش از محصولات کشور رشد کرده است ، اگرچه این مسئله در همه مراکز درمانی در سراسر جهان مشکل ساز شده است ، اما اطمینان از سلامتی و ایمنی کارکنان از مهمترین وظایف مدیران بهداشت و سیاستگذاران ، تأمین و تولید است.

عفونت بیش از 350 کارمند بیمارستان شهدای تجریش در کرونا

دکتر هوشنود با بیان اینکه مشکل دیگر کادر پزشکی و خدمات مختلف بیمارستان ها کمبود نیرو است ، گفت: “این در شرایطی است که بیش از 350 کارمند پزشکی و پشتیبانی بیمارستان شهدای تاجیکستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند. آنها مرخصی استعلاجی گرفتند.

مدیر بیمارستان شهدای تجریش ، کوید ، ادامه داد که پرستاران 89 روزه از زمان شروع 19 بیماری استخدام و استخدام شده اند و به دلیل اینکه تعداد تخت ها در موج اول بسیار زیاد بوده است. خستگی و کم تحرکی کارکنان مشغول کار با کاست ها به طور قابل توجهی در ارائه مراقبت خوب از بیمار م effectiveثر بود.

دکتر هوشنود در ادامه گفت: “البته در برنامه های جدید ، پرستاران 89 روزه بر اساس یک برنامه خرید سرویس یا برنامه تمدید یا برنامه تمدید کار می کنند و این افراد در خط مقدم کار قرار دارند.”

مدیر بیمارستان شهدای تجریش گفت: با شروع بیماری همه گیر کرونا و عدم پذیرش بیماران غیر کرونا به دلیل ترس از بیمارستان ها ، کاهش مراجعات غیر کرونری ناگهانی را تجربه کرده ایم ، بنابراین توانسته ایم برخی از بخش های بیمارستان را ادغام کنیم. برای درمان بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب کمک بگیرید.

وظیفه بیمارستان ها ارائه خدمات با کیفیت به همه بیماران است

وی با تأکید بر اینکه وظیفه بیمارستان ها ارائه خدمات با کیفیت به همه بیماران است ، اظهار داشت: جداسازی واحدهای اورژانس و کرونا از بخش های غیر کرونا در بیمارستان شهدای تجریش در کمتر از دو سوم روزهای ابتدایی بیماری همه گیر آغاز شد. تاج در هفته بیش از 5 بخش بیمارستان دارد.

رئیس بیمارستان شهدای تجریش با بیان اینکه بسیاری از ابعاد مختلف ویروس کرونا هنوز ناشناخته است و معرفی پروتکل های درمانی برای بیماران ویروس کرونا را تشریح کرد: بسیاری از دستورالعمل ها و اقدامات سازمان بهداشت جهانی یا سایر کشورهای پیشرو در زمینه درمان به طور مداوم به روز می شوند. گزارش شده است که حتی بیشتر این روشهای درمانی نیز بی اثر بوده و یا به طور کلی رد شده اند.

درمان بیماری کرونا قلب شدید با روش های نوین

دکتر هوشنود با اشاره به یکی از اقدامات خلاقانه وزارت بهداشت در معالجه بیماران مبتلا به کووید اظهار داشت: درمان بیماران کرونا مطابق با پروتکل های وزارت بهداشت انجام می شود اما در موارد استثنایی و نادر ، شورای علمی دانشگاه روش های جدیدی را برای درمان بیماران سخت تصویب می کند.

وی با بیان اینکه محققان بیمارستان شهدای تجریش بیش از 50 مقاله معتبر پژوهشی منتشر کرده اند ، افزود: “نتایج این مطالعات بالینی در قالب مقالات در مجلات معتبر بین المللی با کدهای اخلاقی منتشر شده است.”

برای کاهش نرخ خطا ، مدیریت بحران را بیاموزید

در جای دیگر ، وی اظهار امیدواری کرد که روند ادامه یابد زیرا تعداد بیماران بستری در بیمارستان با محدودیت های جدید به شدت کاهش یافت.

دکتر هوشنود با یادآوری تأثیر مهم توسعه زیرساخت های ارتباطی در مواقع بحران و حوادث احتمالی آینده گفت: “تلاش های نهادی برای رفع نواقص و حل بحران باید دوچندان شود.”

وی در روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح حوادث نیازمند دانش مدیریت بحران است و هر یک از ما مدیر بحران هستیم ، زیرا این دانش برای دستیابی به موفقیت و جلوگیری از پایین ترین سطح خطا لازم است. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا