آنا د آرماس بدون آرایش

به نقل از سایت حاشیه نیوز آنا د آرماس بازیگر معروف هالیوودی اهل کوبا و اسپانیا می باشد. او از سال ۲۰۰۶ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. آنا د آرماس در سال ۲۰۱۹ رابطه جدیدی با بن افلک آغاز کرده بود اما در ژانویه ۲۰۲۱ از یکدیگر جدا شدند. در قسمت زیر تصویری از چهره زیبای آنا د آرماس بدون آرایش را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در همراه ما باشید.

تصویر جدید از آنا دِ آرماس بازیگر مشهور در فضای مجازی پربازدید شد.

چهره ساده آنا د آرماس

این بازیگر کوبایی برای بازی در فیلم علمی تخیلی بلید رانر ۲۰۴۹ (۲۰۱۷) ساختهٔ دنی ویلنوو به شهرت رسید.

د آرماس برای ایفای نقش در فیلم جنایی چاقوکشی (۲۰۱۹) ساختهٔ ریان جانسن نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در فیلم کمدی یا موزیکال شد.

او در سال ۲۰۲۱ نقش یک باند گرل را در فیلم زمانی برای مردن نیست ایفا کرد.

چهره زیبای آنا د آرماس بدون آرایش

ازدواج های بازیگر معروف هالیوودی

«آنا دِ آرماس» که بخاطر نقش‌هایش در مدرسه شبانه‌روزی و افسانه هیسپانیا شهرت دارد، طی مراسمی خصوصی و به دور از انظار، در کوستا براوا با مارک کلوتت ازدواج کرد از آن پس، روابط این دو، با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده و بنا به گفته‌ها، گاهی هم با بحران‌های شدیدی همراه بوده‌است. در نهایت، کلوتت در مراسم فرش قرمز جوایز گویا، جدایی‌اش از آنا را اعلام کرد و به خبرنگاران گفت: «بله ما روابطمان را خاتمه دادیم. این یک توافقِ دوطرفه بود. آرامشم را بازیافتم».

تیپ زیبای آنا د آرماس

پس از جدایی، آنا به زادگاهش کوبا پناه برد و مدتی را در آنجا گذراند. او از اواسط سال ۲۰۱۳ تا اواسط سال ۲۰۱۴ با دیوید ویکتوری کارگردان و فیلمنامه‌نویس اسپانیایی در قرار بودند، مدتی در رابطه کوتاه از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ با «فرانکلین لات» عامل استعدادیابی آمریکایی، نامزد بود و از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ با آلژاندرو پینیرو بلو، نقاش کوبایی، ازدواج کرده بود.

جدایی بن افلک و نامزد سابقش

در پاییز ۲۰۱۹ رابطه جدیدی را با بن افلک (بازیگر و کارگردان هالیوودی) شروع کرد. آنها در پشت صحنه فیلم آب عمیق با یکدیگر آشنا شدند. در ژانویه ۲۰۲۱ آن دو از هم جدا شدند.

اینستاگرام و ویکی پدیا

 



دکمه بازگشت به بالا