آمار قتل‌های انجام شده توسط پلیس آمریکا رکورد زد

به گزارش خبرگزاري فارس، تعداد افراد كشته شده توسط نيروهاي پليس آمريكا از ابتداي سال جاري تاكنون ركورد جديدي را به ثبت رسانده است.

آمار قتل‌های انجام شده توسط پلیس آمریکا رکورد زد

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، بر اساس آمار پایگاه داده نقشه برداری خشونت پلیس آمریکا، افسران آمریکایی در هفت ماه از آغاز سال 2022 تاکنون بیش از 700 نفر را کشته اند.

بر اساس این گزارش، این رقم بالاترین رقم از سال 2013 است که آمار مربوط به این قتل ها جمع آوری شد.

این آمار دو سال پیش زمانی منتشر شد که طرحی برای اصلاح ساختار پلیس مطرح شد و به یکی از وعده های انتخاباتی جو بایدن پس از قتل جورج فلوید، سیاه پوست آمریکایی در شهر مینیاپولیس تبدیل شد.

علیرغم تغییرات آشکار، مانند تغییر نام اداره پلیس مینیاپولیس به وزارت امنیت عمومی و کاهش بودجه برای ادارات پلیس در برخی ایالت ها، از ابتدای سال جاری، نیروی پلیس تنها 8 روز قتل داشته است. هر

بر اساس این گزارش، از سال 2013، احتمال کشته شدن یک سیاهپوست توسط پلیس سه برابر بیشتر از یک سفیدپوست است. در 48 شهر از 50 شهر بزرگ ایالات متحده، سیاه پوستان به مراتب بیشتر از سفیدپوستان توسط پلیس کشته می شوند.

این آمار همچنین ابعاد گسترده تری از خشونت پلیس آمریکا را منعکس می کند. تنها یک قتل از هر سه قتلی که توسط نیروی پلیس انجام می شود، شامل جنایات خشونت آمیز است. دو سوم قتل ها به شرایطی مانند توقف در خیابان، مشکلات سلامت روان و جرایم غیرخشونت آمیز مربوط می شود.

جالب اینجاست که از سال 2013 تا 2022، 98.2 درصد از قتل های مرتکب شده توسط افسران پلیس آمریکایی متهم یا محکوم نشده اند.


بیش از 90 درصد افسرانی که مرتکب قتل می شوند هرگز متهم یا محکوم نمی شوند

آمریکا |پوست
شیوع قتل توسط پلیس آمریکا

انتهای پیام/




این مقاله را به صفحه اول ارسال کنید

دکمه بازگشت به بالا