رویدادها و حوادث

آماده باش۲۰هزار پلیس برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) / پیش‌بینی حضور ۱۵۰ هزارنفر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه نیروی انتظامی برای تشییع پیکر امام خمینی (ره) آماده است، گفت: 20 هزار نیرو برای این مراسم ملی آماده هستند.

به گزارش پرتال پارسی، سردار حسین رحیمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع پیکر بنیانگذار انقلاب اسلامی در پاسگاه انتظامی شهید مصطفی خمینی، اظهار کرد: این شهید بزرگوار در حال برگزاری است. هدف ما برگزاری سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در امنیت و آرامش کامل است. برآورد ما این است که 110 تا 150 هزار نفر از 10 استان مختلف تهران در این رویداد شرکت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه با همکاری شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی برای تمامی اتوبوس ها پارکینگ در نظر گرفته شده است و 17 پارکینگ نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است. راهنماها در همه ورودی ها بنر دارند. همچنین پیش بینی می شود که بیش از 20000 سرباز امنیت این رویداد را تامین کنند.

رحیمی ادامه داد: همکاری های لازم از سوی استان های همجوار غربی و شرقی و کوم انجام خواهد شد. کارها و رویدادهای ویژه در حال حاضر آغاز شده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: گروه های عملیاتی و پلیس تهران و پایتخت و گروه های نامحسوس پلیس و امنیتی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آمادگی کامل هستند. همچنین 85 پاسگاه شبانه در تهران وجود دارد.

در این مراسم رئیس پلیس فتا، معاون فناوری ارتباطات، رئیس پلیس غرب تهران و … حضور داشتند. فعالیت های خود را در ارتباط با این رویه گزارش کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا