بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز شهر مهران از جمله پارکینگ 15 هکتاری این دانشگاه بازدید کرد. . هزاران خودرو در طول روز اربعینمهمانزیبیر که در حال ساخت مرکز و هتل مهران است در دیدار با اعضای هیات علمی و کارکنان و حضور در نقطه صفر مرزی پایانه مرزی مهران بر بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. مخصوصا در ایام اربعین.

آمادگی مهران اربعین برای بسیج امکانات دانشگاهی برای اسکان زائران/عزاداران

وی در دیدار با امام جمعه و اکیم مهران نیز گفت: کربلا در ایام اربعین ایلام و مهران پذیرای میلیون ها عاشق و عاشق به عنوان دروازه ای به آستان عظمت و پیشانی ایران زمین است. در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی ایلام تحت هر شرایطی به زائران اربعین خدمات ارائه می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ایلام گفت: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رفع مشکلات منطقه ایلام در دستور کار این دانشگاه و با نگاه بلند استاندار پرتلاش ایلام و سایر نهادها و ادارات قرار دارد. نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان متمایز خواهد شد.

آمادگی مهران اربعین برای بسیج امکانات دانشگاهی برای اسکان زائران/عزاداران

ناصری گفت: خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین بزرگترین افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه والای و انقلابی دکتر طهرانچی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین در کنار سایر تشکل ها و نهادهای انقلابی در خدمت مردم خواهد بود، ادامه داد: دکتر طهرانچی تاکید کرد که دانشگاه باید به عنوان یک دانشگاه انقلابی در ایام اربعین قوی باشد. برای حل مشکل استان ایلام.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ایلام گفت: اربعین به جایگاه معنوی و توسعه این منطقه کمک می کند و مردم ایلام همچون گذشته میهمان شایسته زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار گفت: رهبری انقلابی دکتر طهرانچی موجب تحولاتی در سطح انقلاب اسلامی و تأسیس دانشگاه شد.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین اخم نظام است و این روزها شهر 20 هزار نفری مهران پذیرای زائران میلیونی است و همه باید سر کار بیایند و مردم ایلام و مهران یک نفر خواهند بود. افسانه امسال اربعین.

وی گفت: مطمئنم دکتر طهرانچی و رهبری جهادی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین همیار منطقه ایلام خواهند بود.

آمادگی مهران اربعین برای بسیج امکانات دانشگاهی برای اسکان زائران/عزاداران

زیرساخت های شهر مهران برای بازدید میلیونی در حال تکمیل است

فرماندار مهران همچنین گفت: با تلاش دو جلسه ستاد اربعین کشور در مهران برگزار شد که مدیران استان به ویژه استاندار ایلام بر امور نظارت دارند و امسال بستگی به تعداد زائران دارد. و خدمات، خدمات بهتر و بیشتر ارائه می شود.”

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی مهران با جدیت در تلاش است و منتظر همکاری استان ایلام و ارسال امکانات دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان است.

وی گفت: بستر لازم برای فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه کمک به توسعه شهرستان و علمی پژوهشی و طراحان علمی آماده است.

فرماندار مهران گفت: توسعه منطقه ایلام بدون مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی بهتر است و برای هر اقدام و فعالیتی باید ارتباط علمی و فرهنگی مشخص شود.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا