اقتصادی

آغاز مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

پس از رفع ایرادات امنیتی سامانه یکپارچه توزیع خودرو، مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو و به روش قرعه کشی از ساعت 17:00 در آستانه عید غدیر خم آغاز می شود. فردا (شنبه 4 تیر) و این بار به مدت سه روز.

به گزارش پرتال پارسی، سامانه یکپارچه خودرو از اوایل تیرماه به دلیل برخی مسائل فنی و ایمنی از طریق آن به فروش می رسد. پایین بیاورید اکنون با موافقت معاونت حمل و نقل (صامت) وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشکلات ایمنی آن برطرف شده و از فردا (شنبه، 4 تیرماه) با فاز دوم فعالیت خود را از سر می گیرد. فروش محصولات خودروسازان.

بر اساس اعلام وزارت حراست، ثبت نام مرحله دوم مجتمع فروش خودرو به قید قرعه و زیر نظر سازمان تولیدکننده و پشتیبانی مشتریان از ساعت 17 آغاز می شود. فردا و به مدت سه روز (تا ساعت 17:00 روز سه شنبه 28 تیر) ادامه دارد. نتیجه قرعه کشی پس از تطبیق و تطبیق اطلاعات و داده های ثبت نام کنندگان با طرح جوانان ساکنین و پس از انطباق متقاضیان با شرایط، ظرف یک هفته پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام خواهد شد. تایید شده است. به غیر از سازمان حامی، سایر نهادهای نظارتی و حاکمیتی بر روند ثبت نام، قرعه کشی و اعلام نتایج نظارت خواهند داشت.

در مرحله دوم توزیع محصولات خودروسازان با آدرس از طریق سامانه یکپارچه توزیع خودرو (به قید قرعه). sale.iranecar.com در کنار طرح فروش عادی خودروساز، طرح جوانی برای جمعیت ویژه مادران نیز در نظر گرفته شده است. شرایط ثبت نام در مرحله دوم توزیع خودرو ترکیبی یکسان است مرحله اول و همین محدودیت ها اعمال می شود.

پیش فروش 8 محصول و فروش ویژه 5 محصول ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در مرحله دوم تحویل محصولات خود از طریق سامانه یکپارچه، هشت محصول را به صورت پیش فروش یک ساله و پنج محصول را به صورت فروش فوق العاده ارائه کرده است. ضمناً به مادران دارای دو فرزند یا بیشتر که شرایط آنها قبلاً اعلام شده است، در قالب طرح ویژه جوانان، خودروهای مشابه ارائه می شود.

در این مدت پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، پژو 207 اتوماتیک شش سرعته، سفارش سالانه پژو پارس با موتور XU7P، سفارش سالانه پژو پارس با موتور XU7P (ELX)، سورن پلاس، توربوشارژر دستی دناپلاس . گیربکس شش سرعته سرعت سنج و فرمان برقی و توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس به صورت پیش فروش یکساله (عادی و ویژه مادران) عرضه می شود. البته در بخشنامه فروش این گروه صنعتی آخرین مهلت تحویل خودرو بهمن و اسفند 1401 در نظر گرفته شده است.

همچنین پنج محصول پژو 206 تیپ 2، پژو پارس سال، پژو 207 شش سرعته اتوماتیک، تارا اتوماتیک و توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس در پیشنهاد ویژه هستند.

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

7 محصول پیش فروش یک ساله، 5 محصول فروش فوق العاده و 4 محصول مشارکت سایپا

بر اساس بخشنامه صادره از سوی گروه خودروسازی سایپا، در دومین فروش چند محصول خودروسازان، پنج محصول به صورت فروش ویژه، هفت محصول به صورت پیش فروش یک ساله و چهار محصول عرضه شد. شکل مشارکت در تولید

این خودروساز در این مرحله فروش سراسری، پنج محصول را در قالب های ساینا اس، کوئیک اس، کوییک معمولی، کوئیک آر با گیربکس معمولی و شاهین جی با فروش فوق العاده روانه بازار کرده است.

هفت محصول شامل ساینا اس، کوییک معمولی، کوییک اس، کوییک آر معمولی، کوئیک آر اتوماتیک و سایپا 151 اس ای با موتور M13 نیز برای پیش فروش یکساله عرضه شد. بسته به نوع واگن ها، مدت تحویل از نوامبر 1401 تا ژوئیه 1402 است.

همچنین گروه خودروسازی سایپا چهار محصول ساینا اس، کوییک معمولی، کوییک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی را در قالب مشارکت در تولید عادی و همچنین برای مادران در این مرحله روانه بازار کرد. مدت زمان تحویل این ماشین ها از شهریور تا آنلاین 1402 خواهد بود.

فروش فوق العاده:

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

پیش فروش:

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

مشارکت در تولید:

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

تحویل Lamari-ima Arinmotor به صورت فروش عالی

آرینپارس موتور نیز در این مرحله از تقسیم بندی یکپارچه خودرو، محصول لاماریما را به صورت فروش ویژه عرضه کرد. بر اساس اعلام این شرکت، در فروش ویژه لاماریما، این خودرو با قیمت قطعی یک میلیارد و 79 میلیون تومان و مهلت تحویل 90 روز کاری عرضه شد.

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

مدیران حمل و نقل دارای 5 محصول در فروش فوق العاده و 2 محصول در فروش فوری هستند

مادیریم خودرو در این طرح پنج مدل از محصولات خود را در قالب فروش ویژه با قیمت های ثابت مانند MVM X22 Sport Luxury، MVM X22 PRO IE Turbo، MVM X33 Excellent Sport Automatic، Arizo 5 Turbo IE و Tigo 7 IE عرضه می کند. و حداکثر زمان تحویل برای 90 روز ارائه می شود.

همچنین گروه صنعت X55 PRO Excellent را در دو مدل Excellent و Excellent Sport با قیمت های ثابت و تحویل 30 روزه برای فروش فوری عرضه کرده است.

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

تاکنون کرمان موتور و بهمن موتور که این محصول را در فاز اول فروش خودرو معرفی کرده اند، اعلام فروش نکرده اند.

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا