اقتصادی

آغاز به کار مرکز پایش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه مرزی چذابه

پرتال پارسی/خوزستان رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: مرکز پایش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه مرزی چذابه آغاز به کار کرد.

محسن کجباف شامگاه سوم شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز پایش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هدف مدیریت عرضه و تقاضای ناوگان حمل و نقل عمومی، رصد و گزارش‌های تحلیلی و ترافیکی لحظه‌ای برای برنامه‌ریزی بهینه سفر زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه آغاز به کار کرد.

وی افزود: با راه‌اندازی این مرکز امکان استفاده بهینه از داده‌های جمع‌آوری شده به وسیله سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای و پیش‌بینی تعداد تردد در محورهای منتهی به پایانه چذابه امکان‌پذیر است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همچنین در مرکز پایش راهداری و حمل و نقل پایانه مرزی چذابه، گزارش‌های درخواستی سازمان‌ها، مراجع ذیربط و رسانه‌ها با هماهنگی مرکز مدیریت راه‌های کشور تهیه می‌شود.

کجباف خاطرنشان کرد: در این مرکز علاوه بر مشاهده آخرین وضعیت تردد در مسیرهای منتهی به پایانه چذابه، اطلاعات نمایش پلاک در محورهای منتهی به این پایانه، تعداد وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌ها و تعداد صورت وضعیت صادره ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از به روزترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود قابل احصا است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تجربه و تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اطلاعات موثق و تحلیل‌های قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی خود بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا