اقتصادی

آستانه اشرفیه شرایط خوبی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی دارد

پرتال پارسی/ گیلان دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: طرح تبدیل آستانه اشرفیه به منطقه ویژه اقتصادی در حال بررسی است. حوزه.

سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد که به نمایندگی از هیئت دولت به آستانه اشرفی سفر کرده است، گفت: این شهر به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل خواهد شد.

وی گفت: طرح توسعه زیارت سیدجلال الدین اشرف(ع)، شبکه فاضلاب آستانه اشرفی، مجموعه تاریخی شیلات کیاشهر و اسکله بندرکیاشهر از مهمترین موضوعات مورد بحث در این بازدید بود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه اسکله صیادی کیاشهر فرصت بسیار مناسبی در این منطقه است، گفت: متاسفانه در چند سال اخیر استفاده از آن از صیادی تا گردشگری و البته در شورای اداری استان کاهش یافته است. با مشارکت رئیس جمهور ایجاد شد. موضوع بالا بردن این اسکله ها برای ماهیگیری و گردشگری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

محمد با اشاره به طرح توسعه معبد گفت: کندی اجرای این طرح مشکلات زیادی را برای کارآفرینان و ساکنان آستانه اشرفیه ایجاد کرده است.

به گزارش پرتال پارسی، در آستانه آستانه اشرفیه مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد از سیدجلال الدین اشرف، بازگشایی خیابان 35 متری، مجتمع تاریخی شیلات کیاشهر و اسکله صیادی کیاشهر بازدید کرد. .

وی در این بازدید همچنین با حضور در حرم سید جلال الدین اشرف علیه السلام در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت و به ادای احترام پرداخت.

سعید محمد با حضور در منزل شهید جمال رضی با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا