سلامت و تندرستیکسب و کار ویژه

هایفوتراپی صورت چند جلسه است؟

چند وقت یکبار Hifu انجام می دهید؟ و کی هایفو رو میشه آپدیت کرد؟ ابتدا باید بدانید که هایفو بر خلاف اکثر درمان های زیبایی یک جلسه درمانی است. و به طور کلی زمان تمدید این درمان سالیانه می باشد. اما موارد مهم دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. پس تا آخر تحمل کن

چند بار می توانید هایفو انجام دهید؟

هر چند وقت یکبار می توان در هایفو شیراز پی جو هایفو انجام داد؟ به طور کلی یک بار در سال

هایفو معمولا یک بار در سال برگزار می شود. اما گاهی اوقات متخصصان پوست و مو بسته به میزان افتادگی پوست جلسات بیشتری را توصیه می کنند. در افتادگی شدید پوست، متخصص ممکن است 2 جلسه هایفو را به فاصله 6 ماه توصیه کند. نکته مهم این است که برای تکرار هایفو قبل از یک سال باید با متخصص پوست و مو مشورت کنید.

آیا باید هر سال هایفو را تمدید کنیم؟

به طور کلی هیپوتراپی را می توان بعد از 12-18 ماه ادامه داد. تمدید سالانه هایفو دقیقاً به بازخورد شما در مورد درمان بستگی دارد. اگر بعد از سه ماه هایفو نتایج موثر و قابل توجهی مشاهده کردید، می توانید هر سال هایفو را تکرار کنید. همچنین باید مطمئن شوید که درمان هایفو با درمان های دیگر در همان دوره زمانی ترکیب نمی شود. به عنوان مثال، هایفو و بوتاکس هر چند وقت یک بار باید انجام شود؟ برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله هایفو و بوتاکس را همزمان مطالعه کنید.

چگونه زمان دقیق تکرار آب درمانی را بدانیم؟

زمان دقیق افزایش طول هایفو به میزان شل شدن پوست بستگی دارد

البته مدت زمان دقیق درمان هایفو به میزان آسیب پوست بستگی دارد. ماندگاری هایفو تقریباً یک سال است، اما بسته به پایداری نتایج هایفو، می توانید دوره های طولانی تری مانند 18 ماه یا هر دو سال را نیز در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که ماندگاری هایفو برای افراد مختلف نیز متفاوت است. برخی از پوست ها تمایل بیشتری به افتادگی و افتادگی نشان می دهند، بنابراین در برابر هایفو مقاومت بیشتری دارند.

درمان ترکیبی برای نتایج خوب در لیفت صورت

مراجعه به متخصص پوست برای هایفو را فراموش نکنید. پس از معاینه پوست و بررسی مشکلات پوستی، متخصص می تواند درمان های ترکیبی را به شما پیشنهاد دهد. اگر مشکل افتادگی یا شلی پوست دارید، پرکننده های پوستی یا مزوژل ها نیز می توانند نتایج فوری و تکمیلی داشته باشند. البته برای انجام هایفو با فیلر یا مزوژل حجیم بهتر است ابتدا هایفو انجام دهید.


تکرار هایفو قبل از سه ماه ممکن است مشکل ساز باشد

تکرار هایفو قبل از سه ماه ممکن است مشکل ساز باشد.

همانطور که می دانید هایفو با تحریک لایه های عمیق پوست بدن را برای تولید کلاژن تحریک می کند. این فرآیند حداقل تا سه ماه دیگر تکمیل خواهد شد. به همین دلیل متخصصان پوست و مو مدت زمان لازم برای رسیدن به نتایج کامل از هایفو را سه ماه عنوان کرده اند. بنابراین، تکرار هایفوتراپی قبل از سه (یا شش) ماه می تواند مشکلاتی ایجاد کند. توصیه می کنیم قبل از 12 ماهگی برای تکرار درمان هایفو به متخصص پوست مراجعه کنید.

پایان:

در این مقاله به این سوال مهم پاسخ داده ایم: چند وقت یکبار می توان هایفو انجام داد؟ ما همچنین به هایفوتراپی ترکیبی اشاره کردیم. در نهایت اگر هیپنوتیزم درمانی را امتحان کرده اید از شما می خواهیم که نظر خود را در پایین صفحه برای ما و سایر دوستان بنویسید.

سوالات را تکرار کنید

هایفو چند بار می تواند انجام دهد؟

به طور کلی هیپنوتیزم درمانی را می توان سالی یک بار انجام داد.

هیپوتراپی چقدر طول می کشد؟

شدت نتایج HIFU از فردی به فرد دیگر متفاوت است. و این بستگی به رفتار پوست افراد دارد. اما به طور کلی درمان هایفو از یک سال تا یک سال و نیم طول می کشد.

آیا نتایج هیپوتراپی بلافاصله قابل مشاهده است؟

نتایج هایفو بعد از سه ماه کامل می شود. با این حال، می توانید نتایج فوری را پس از درمان مشاهده کنید.

چه درمان هایی برای ترکیب با هایفو توصیه می شود؟

دندانپزشکان و متخصصان مو ترکیبی از درمان ها را برای بهینه سازی پوست صورت توصیه می کنند. در این میان پرکننده های پوستی و مزوژل بیشترین کاربرد را دارند.

دکمه بازگشت به بالا