عمومیکسب و کار ویژه

نحوه نصب آبپاش هانتر

هنگامی که اسپرینکلرها از کارخانه خارج می شوند، در همان سطح قسمت آبپاش تنظیم می شوند.

قسمت پلاستیکی بالای سمپاش دارای نقطه ای است که لبه قابل تنظیم آن را مشخص می کند. با قرار دادن نقطه مشخص شده در انتهای سمت راست ناحیه تزریق، آچار مخصوص هانتر را روی پیچ فولادی ضد زنگ قرار دهید و آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. با چرخاندن پیچ، نازل می چرخد ​​و اندازه بخش و جریان اسپری همزمان افزایش می یابد.

ابتدا باید سر پلاستیکی آبپاش در جای خود قرار گیرد سپس پیچ های استیل ضد زنگ که روی آبپاش مخفی هانتر نصب شده است را با آچار مخصوص هانتر بچرخانید. هنگامی که چرخش در یک خط مستقیم باشد، شعاع کاهش می یابد و در خلاف جهت عقربه های ساعت، شعاع و فشار در آبپاش افزایش می یابد.

توجه: شعاع پاشش نباید بیش از 20 درصد باشد. (کارخانه حداکثر شعاع اسپری سوزن را مشخص کرده است.)

نحوه نصب SJ Hunter Risers تحت PS Sprinkler

رایزر SJ Hunter را می توان برای نصب و راه اندازی ماشین های Hunter در PS، PGP و PGJ استفاده کرد. این رایزرها نسبت به کتاف دارای مزایایی هستند که می توان مته را در هر موقعیتی و در ارتفاع دلخواه نصب کرد. اگر عمق کاری کانال کم باشد، استفاده از ریسک SJ برای جلوگیری از فشار زمین تا حد امکان بسیار موثر و کارآمد است. همچنین در چاه‌های عمیقی که زباله‌ها به طور کامل در زیر زمین دفن نمی‌شوند، می‌توان از رایزرهای SJ برای قرار دادن دستگاه شکست در بالاتر از لوله آن استفاده کرد و کیفیت و عملکرد را بهبود بخشید.

نحوه نصب SJ Hunter Risers تحت PS Sprinklers

سطح زمین

سمپاش پنهان PS Hunter ½ اینچی زن

بند پلی اتیلن

لوله جانبی

رایزر پلاستیکی انعطاف پذیر ½ اینچ 15 سانتی متر

دستورالعمل نصب آبپاش مخفی هانتر مدل PGP

آبپاش هانتر باید در سطح زمین نصب شوند.

راهنمای نصب اسپری مخفی هانتر مدل PGP

بهتر است قبل از نصب اسپرینکلر ناحیه اسپری را تنظیم کنید تا عملکرد آن تحت تأثیر قرار نگیرد.

ابتدا باید آبپاش در حالت متعادلی قرار گیرد تا سطح آن به گونه ای تنظیم شود که در قسمت بالای آبپاش یک تکه پلاستیک وجود داشته باشد که باید روی قسمت پلاستیکی قرار گرفته و یک بار در پایه چرخانده شود. در جهت عقربه های ساعت. به سمت چپ بپیچید تا نقطه پایان کامل و دوباره در خلاف جهت عقربه های ساعت تا نقطه توقف کامل بپیچید.بهترین موقعیت جایی است که قسمت لاستیکی باید در بالای سمپاش باشد.

نحوه راه اندازی بخش اسپرینکلر هانتر در مدل PGP

کلید شکارچی مخصوص را مطابق شکل در قسمت تنظیم قرار دهید.

کلید شکارچی

منطقه آبپاش PGP Hunter را نصب کنید

سیستم اسپری PGP پیچیده است

قسمت لاستیکی سمپاش در وضعیت متعادلی قرار دارد، یعنی در انتهای سمت راست، برای افزایش بخش اسپری، باید کلید را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید، برای کاهش آن، کلید را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. در همین حال، هر چرخش 360 درجه، بخش را 90 درجه افزایش یا کاهش می دهد.

بخش اسپری را می توان بین 40 تا 360 درجه تنظیم کرد.

تنظیم محل سمپاشی بین 40 تا 360 درجه

شعاع اسپری را تنظیم کنید

دستگیره تنظیم شعاع باید در محل مورد نیاز قرار گیرد. چرخاندن پیچ در خلاف جهت عقربه های ساعت باعث افزایش شعاع و چرخاندن آن در جهت عقربه های ساعت باعث کاهش شعاع اسپری می شود. شعاع پاشش نازل را می توان تا 25 درصد کاهش داد.

نکته: اگر پیچ را بیش از 5 دور در جهت عقربه های ساعت بچرخانید، می شکند.

شدت افت را تنظیم کنید

در نواحی مختلف بسته به خشک یا مرطوب بودن منطقه می توان با تعویض نازل شدت سقوط را تغییر داد. هر چه ناحیه خشک تر باشد، نازل بزرگتر است، در حالی که نازل برای مناطق مرطوب کوچکتر است.

برای ساختن بینی به روش زیر عمل کنید:

ابتدا باید انتهای پلاستیکی اتصالات آبپاش PGP را روی قسمت پیچ بالابر قرار دهید و آن را 90 درجه بچرخانید، سپس بالابر را به سمت بالا بکشید تا پیچ تنظیم نازل نمایان شود.

نیروی وارد بر فرود را تنظیم کنید

با استفاده از یک آچار مخصوص با انتهای فلزی آن، ناحیه پیچ تنظیم شعاع باید در خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانده شود، سپس با بلند کردن پیچ و ریختن آب یا با استفاده از انبردست از گوشه های دماغه استفاده شده، نازل موجود را خارج کنید. .

نازل مورد نظر خود را در جای مناسب قرار دهید. سپس پیچ تنظیم شعاع را پایین بیاورید. توجه داشته باشید که زاویه مسیر نازل 25 درجه است.

قرار دادن بینی

نحوه نصب SJ Hunter Riser در زیر یک اسپرینکلر PGP

PS، رایزر SJ Hunter. قابل استفاده برای نصب و راه اندازی اسپرینکلر هانتر در مدل های PGP و PGJ. این رایزرها نسبت به کتاف دارای مزایایی هستند که می توان آبپاش را در هر ارتفاع و زاویه دلخواه نصب کرد. در مناطقی که عمق کار لوله کم است، استفاده از رایزرهای SJ برای جلوگیری از فشار سطحی بسیار موثر و مفید است. علاوه بر این، در عمق کم عمقی که بدنه آبپاش را نمی توان به طور کامل در زیر زمین دفن کرد. استفاده از رایزر SJ به اسپرینکلر اجازه می دهد تا عمیق تر از لوله خود قرار گیرد و زیبایی و عملکرد را بهبود بخشد. .

نحوه نصب SJ Risers تحت اسپرینکلرهای PGP

دادای زمین

روتر مخفی PGP Hunter اندازه ¾ اینچ ماده

کمربند پلی اتیلن

لوله جانبی

رایزر پلاستیکی انعطاف پذیر 15 سانتی متری 3/4 اینچی

دکمه بازگشت به بالا