فیس بوک به سازندگان محتوا در بستر خود اجازه می دهد تا از طریق تبلیغات از فیلم های کوتاه درآمد کسب کنند.
به گزارش پرتال پارسی ، فیس بوک با انتشار این خبر در وبلاگ خود ، برنامه هایی را برای کمک به سازندگان محتوا در کسب درآمد توضیح داد. این اقدام در حالی صورت می گیرد که رقبای کوچکتر فیس بوک سعی در جذب چهره های محبوب رسانه های اجتماعی دارند.
صاحب اسنپ چت SnapChat روزانه 1 میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوا که فیلم های کوتاه ویروسی را در SnapChat Spotlight تولید می کنند پرداخت کرده است. توییتر همچنین اخیراً از راه اندازی سرویس Super Follow خبر داده است که به کاربران اجازه می دهد بابت مطالب اختصاصی طرفداران خود پول دریافت کنند.
فیس بوک می گوید سازندگان محتوا اکنون می توانند از فیلم های کوتاه سه دقیقه قبل تا یک دقیقه درآمد کسب کنند.
فیس بوک همچنین در حال راه اندازی یک کمپین آزمایشی است که به نظر می رسد سازندگان محتوا در استوری های خود در فیس بوک مانند برچسب های برچسب ساز هستند.
سازندگان محتوای اضافی اکنون می توانند از فیلم های زنده در فیس بوک کسب درآمد کنند ، که قبلا فقط با دعوت امکان پذیر بود.
به گزارش رویترز ، این غول شبکه اجتماعی به Facebook Stars گفته است که کاربران 7 میلیون دلار به عنوان پاداش برای سازندگان محتوا در Facebook Live رایگان هزینه می کنند.
انتهای پیام