عمومیکسب و کار ویژه

تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی

راه های افزایش حافظه یکی از محصولات آرایشی مورد نیاز خانم ها کرم است که انواع زیادی در بازار دارد. خانم ها برای استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت باید برندهای مختلف را بشناسند. تمایز کرم پودر اصلی از تقلبی به مردم کمک می کند تا در هنگام خرید محصولات اصلی از کیفیت لوازم آرایشی که خریداری می کنند نهایت استفاده را ببرند. محصولات غیر اصل و تقلبی آسیب های جبران ناپذیری به پوست وارد می کنند. در این مقاله راه های تشخیص کرم پودر خارجی اصلی از فیک را به طور کامل از برندهای تقلبی تشخیص می دهیم.

تفاوت بین کرم پودر اصلی و تقلبی چیست؟

بسیاری از محصولات تقلبی موجود در بازار با برند اصلی به فروش می رسند، بنابراین خانم ها با آگاهی از طیف مشخصات محصولات آرایشی و بهداشتی می توانند بهترین محصولات را با کیفیت خریداری کنند. در این قسمت قصد داریم راه های تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی را بیان کنیم:

به بسته بندی محصول توجه کنید

یکی از تفاوت های اصلی کرم پودر اصل و تقلبی توجه به بسته بندی محصول است. بسیاری از برندهای معروف از مواد مرغوب و درجه یک در بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. زمانی که یک محصول آرایشی مانند کرم پودر دارای بسته بندی ناقص و معیوب است، بهتر است از خرید آن خودداری کنید.

بررسی اینکه آیا محصول مهر و موم شده است

راه دیگر برای تشخیص تفاوت بین کرم پودر اصلی و تقلبی، بررسی مهر و موم بودن محصول است. پودرهای اصل و مرغوب باز نشده و دارای مهر با کیفیت می باشند. با توجه به این ایده ساده می توانید تصمیمات بهتری بگیرید.

 نوشتن روی جعبه کرم پودر

بسیاری از برندهای معتبر متنی را بر روی جعبه محصول خود به صورت روی هم یا تورفتگی چاپ می کنند. هنگام خرید فونداسیون اصلی به نکات روی جعبه توجه کنید تا بتوانید بهترین آن را خریداری کنید.

مواد شیشه ای پودری

راه دیگر برای تشخیص پودر طبیعی از تقلبی، نگاه کردن به شیشه محصول است. برندهای معتبر محصولات خود را در شیشه های باکیفیت تولید و عرضه می کنند.

چگونه اصالت پودر واقعی را تشخیص دهیم؟

در این قسمت می خواهیم به نحوه تشخیص اصالت کرم پودر واقعی اشاره کنیم تا در صورت نیاز بتوانید با اطمینان از کیفیت محصول خود را از فروشنده خریداری کنید. همچنین اگر از علاقه مندان به دستور پخت های خانگی هستید، پیشنهاد می کنم مقاله درست کردن کرم پودر در خانه را مطالعه کنید تا با استفاده از این روش ها کرم پودر اصلی بسازید.

راه های تشخیص کرم پودر تقلبی از اصلی

البته ترفندهایی برای تشخیص کرم پودر اصلی وجود دارد. اگر همه تقلبی ها می توانستند دقیقاً یک کرم تولید کنند، دلیلی برای تقلبی وجود نداشت! راه های زیادی برای بررسی اصالت کالا وجود دارد که می توانید این روش ها را در زیر مطالعه کنید.

سن کرم پودر

اکثر کالاهای تقلبی با مارک هایی مرتبط هستند که کیفیت بالا را با قیمت های بالا ارائه می دهند. بنابراین کسانی که دوست دارند از این برندها خرید کنند به راحتی نمی توانند انتخاب کنند. قیمت پایین یک برند با کیفیت می تواند برای هر خانمی وسوسه انگیز باشد. این تله ای است که شکارچیان برای شما گذاشته اند. از طرفی تقلبی شدن کرم های تقلبی برای کلاهبرداران سود چندانی ندارد.

به همین دلیل بیشتر به سراغ برندهای با کیفیت خارجی می روند. قیمت یک کرم پودر یکی از مهم ترین و اولین فاکتورهایی است که شما را در اصالت محصول شک می کند. غیرممکن است که یک کالا را کمتر از ارزش دلاری آن قیمت گذاری کنید، و هیچ فروشنده یا دلالی به دلیل زیبایی شما، آنقدر مهربان نخواهد بود که درآمد خود را محدود کند. اگر کرم پودری با اختلاف قیمت زیاد دیدید، آماده شک باشید. تخفیف ها بی دلیل اتفاق نمی افتد.

البته بد نیست بدانید که خیلی ها کرم های تقلبی را با قیمت های بالا عرضه می کنند تا این روزها شک نکنید. قیمت برخی از کرم ها یکسان یا کمی بیشتر است. اگر تفاوت قیمت وجود داشته باشد، کمتر از حد مشکوک است. به همین دلیل است که ترفندهای دیگر برای یافتن اولین کرم برای شما موثرتر خواهد بود.

بسته بندی شده

بسته بندی کرم خوب و باکیفیت در راه آسیبی نمی بیند. خود را در برابر دروغ واکسینه کنید. کرم هایی با بسته بندی آسیب دیده اغلب تقلبی هستند. در واقع یکی از ساده ترین راه ها برای تشخیص اصل از تقلبی جعبه آن است. بسته بندی کرم پودر تقلبی اغلب فاقد بافت تمیز و جذاب بوده و با بسته بندی اصلی کرم پودر متفاوت است.

این بسته ها اغلب خراب می شوند. علاوه بر این، شکل بسته بندی اصلی واجد شرایط تقلبی نیست. مهم ترین نکته در مورد بسته بندی کرم پودر، مهر و موم بودن آن است. کرم اصلی تایید شده است که تا حد امکان تمیز است.

اگر بسته بندی این کرم پودرها شیشه ای است، شیشه باید صاف و شفاف و از مواد مناسب ساخته شده باشد. در حالی که لیوان کرم پودرهای تقلبی اغلب دارای بی نظمی است. اما لوله کرم های اصلی به هیچ وجه خمیده نمی شود و مشکل آسیب ظاهری تیوپ ها فقط در تیوپ کرم پودرهای تقلبی مشاهده می شود.

بارکد و سایر ویژگی های روی جعبه

ابتدا به بارکد و برچسب محصولات نگاه کنید. محصولات اصلی قطعا بارکد خواهند داشت. سپس این بارکد را به شماره 20008822 ارسال کنید. این شماره به شما می گوید که کرم واقعی است یا تقلبی.

یکی از راه های تشخیص کرم پودر توجه به برچسب روی جعبه است. نوشته روی جعبه محصولات اصلی اغلب تورفتگی یا برجسته است و به سادگی چاپ نمی شود. اگر آنها را با ناخن خراش دهید، به هیچ وجه جدا نمی شوند.

علاوه بر این، آنها به وضوح نوشته شده اند. اگر متوجه یک بی نظمی کوچک در متن روی جعبه شدید، بدانید که با یک کرم تقلبی سر و کار دارید. متن روی جعبه فقط یک برچسب نیست. در این اسناد هیچ گونه غلط املایی و تایپی وجود ندارد و جایی برای اشتباه وجود ندارد.

بو، ظاهر و سایر جنبه های ظاهری

یکی از ترفندهای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی توجه به خصوصیات ظاهری کرم پودر است. کرم پودر اصل اغلب عطر مطبوعی دارد اما کرم پودرهای تقلبی این عطر را ندارند.

کرم پودر طبیعی در صورت خراب شدن ممکن است بوی بدی داشته باشد. کرم پودر واقعی بافت مناسب و ممتد دارد و کرم پودر تقلبی بافت خیلی ممتد و خامه ای ندارد. از روی ظاهر پودری این کرم به راحتی می توان این موضوع را تشخیص داد.

عملکرد

اگر ناپدید شده باشد و فقط برای اینکه متوجه شوید کیسه ای را خریداری کرده اید عملکرد بالایی که انتظار داشتید ندارد، احتمالاً در دام یک محصول تقلبی گرفتار شده اید. کرم پودرهای واقعی مانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی مانند پنکیک به هیچ وجه از کیفیت خود کاسته نمی شود.

نتیجه

برای خرید کرم پودر و سایر محصولات آرایشی به فروشگاه موراشین مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا