فرهنگ و هنر

معرفی برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی در شب یلدا

برگزیدگان بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی همزمان با شب یلدا معرفی می شوند.

به گزارش پرتال پارسی، اختتامیه جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت جداگانه برای قصه گویان در فرهنگسرای برگزار می شود. آثار هنری سه شنبه 21 آذر. به صورت مجازی بین مخاطبان توزیع می شود.

مهدی علی اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمود مروج و محمد گودرزی دهریزی، رئیس و دبیر بیست و سومین کانون بین المللی پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر داوران و منتقدان آخرین مهمانان هستند. از جشنواره

همچنین پوستر و زنگ در مراسم اختتامیه اولین کتاب جستجوی کتاب «قصه» از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که توسط معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری تهیه شده است، اعلام شد. کودکان و نوجوانان. بیست و چهارمین جشنواره بین المللی داستان افتتاح می شود.

این جشنواره از 25 آذرماه آغاز شد و سخنرانان در سه بخش «بین المللی»، «سنت سنتی» و «ملی» به رقابت پرداختند.

همچنین روز اول کارگاه توسط آنتونیو روچا، داستان نویس برزیلی برگزار شد و تا 30 آذر پس از اجرای داستان نویسان، جلسات نقد و بررسی با حضور منتقدان هر بخش برگزار شد.

این استوری در اینستاگرام به آدرس www.instagram.com/kanoonparvaresh و آپارات کانون به آدرس www.aparat.com/Kanoonparvaresh/live، پورتال کانون به آدرس kpf.ir و پایگاه خبری کانون به آدرس www.kanoonnews.ir قابل دسترسی است. نمایش داده می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا