اقتصادی

تلاش دستگاه‌های اجرایی برای رونق بندر شادگان

پرتال پارسی/ خوزستان معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بندر شادگان برای استان و دولت بسیار مهم است و به دلیل اهمیت این بندر همه دستگاه های اجرایی منطقه باید برای رونق بیشتر این بندر تلاش کنند.

آکارزا فتوحی امروز (دوم دی) در بازدید از بندر شادگان گفت: موضوع امروز با حضور مسئولان اجرایی، نمایندگان، شهردار و دستگاه های ذیربط، زیرساخت های خوب و سرمایه گذاری عمومی در این بندر بود. می‌توان آن را پایلوتی برای بحث تجارت صادرات و واردات، قایق‌های بادبانی و رشد بخشی تأثیرگذار در نظر گرفت که محصولات خاصی را می‌توان وارد و صادر کرد. .

به گزارش پرتال پارسی، وی افزود: این جلسه را تصویب کرده ایم. ما می توانیم سود تجاری را نسبت به سایر بنادر کاهش دهیم. این پورت یک پورت اختصاصی است و می تواند باشد. لذا مقرر شد موضوع تخصصی شدن گمرک با نظارت رئیس کل گمرک انجام شود.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه محیط این بندر بسیار مساعد و تمیز و زیبا است، می توان بحث گردشگری را در این بندر تشدید کرد که زیرساخت های آن ایجاد شده است. گذشته.

فتوحی گفت: مقرر شده است تا تجار و بازرگانانی که به این بندر می آیند به عنوان امتیاز و مشوق علاوه بر سفرهایی که به اینجا انجام می شود، یک سفر دیگر نیز داده شود.

وی افزود: این بندر برای استان و دولت بسیار حائز اهمیت است و به دلیل اهمیت این بندر نیازمند همه دستگاه های اجرایی فعال در این حوزه هستیم تا شاهد رونق بیش از پیش این بندر باشیم.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: بندر شادگان می تواند حداقل برای 1000 نفر شغل ایجاد کند. در هفته های آینده.” در آینده شاهد رشد این بندر خواهیم بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا