جامعه و خانوادهکسب و کار ویژه

بهترین روش سفر به مشهد؛ هوایی یا زمینی؟

بی شک یکی از راحت‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های سفر به مشهد استفاده از تور مسافرتی مشهد است. تورهای مشهد با توجه به نوع بلیط و کیفیت خدمات ارائه شده، تعداد روزها و… انواع مختلفی را شامل می­شوند. بنابراین در ادامه این مطلب با آژانس مسافرتی نامی گشت همراه خواهیم بود تا اطلاعات تکمیلی در خصوص روش­های سفر به مشهد، نحوه رزرو انواع تورهای مشهد و… را بدست آوریم.

هر گردشگری که اهل سفر باشد طبیعتا سفر به مشهد یکی از انتخاب‌ های مهم وی بشمار­ می­رود. کلان‌ شهری مثل مشهد در استان خراسان که مکان‌­های طبیعی و تفریحی آن زبان­زد است همیشه مورد توجه مسافران ایرانی بوده است و مانند نقطه‌ ای نورانی در ایران برای تمامی گردشگران می‌­درخشد. سفری که هم لذت زیارت امام هشتم را دارد و هم لذت گشت و گذار در جاذبه های طبیعی، تفریحی و… اما بهترین روش سفر به مشهد برای سفری با آرامش و راحت بی­شک می‌تواند رزرو تور مسافرتی برای این شهر باشد. زیرا با رزرو تورهای هوایی و حتی زمینی مشهد دیگر لازم نیست نگران انتخاب و رزرو جداگانه بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل و… باشید و پیشنهاد ما به شما این است که می توانید با خرید تور مشهد نامی گشت طبق بودجه و سلایق خود  تجربه‌ شیرین‌تری را داشته باشید.

تور مشهد |تور مشهد ارزان

تور هوایی مشهد

تور هوایی مشهد به­صرفه­ترین راه برای زائرین از نظر زمانی است که قصد دارند هرچه سریع‌تر به مشهد مقدس برسند. تور هوایی مشهد با ایرلاین‌های کاسپین، آسمان، ماهان، معراج، ایران ایر، ایرباس، قشم ایر و آتا برگزار می‌شود. همچنین ایرلاین ماهان، معراج، ایران ایر و ایرباس پروازهای سیستمی (خرید بلیط از ایرلاین) را هم به زائران ارائه می‌دهند که به نسبت پروازهای چارتری آژانس‎های گردشگری مقداری گران­تر خواهد بود. همچنین ویژگی که باعث شده پروازهای چارتری محبوبیت بیشتری داشته باشد، آسودگی خاطر زائر در تهیه بلیط رفت و برگشت و اقامت هتل است. طبیعتا بهترین ایرلاین و بهترین ساعت پرواز مشهد در تور هوایی قرار داده می­شود. در آخر لازم به ذکر است که این روزها ثابت نبودن نرخ پرواز مشهد باعث تغییرات شدید در قیمت تور مشهد هوایی شده است. برای مثال نرخ پروازهای مشهد بامدادی یا عصرگاهی، برای مسیر رفت قیمت مناسب‌تری دارند که ما این پروازها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تور مشهد |تور مشهد ارزان

همچنین تور هوایی مشهد از شهرهای تهران، رشت، یزد، کیش، اهواز، زاهدان، شیراز، کرمانشاه، اصفهان و… قابل ارائه می­باشد که به نسبت تورهای زمینی مشهد حدود 30 درصد گران­تر است و همچنین باید به روزهای پرواز هم دقت داشته باشید که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (بلیط رفت) و پروازهای صبح برای بازگشت زائرین گرانترین روزها بشمار می­رود. چون در این روزها امکان تاخیر در پرواز به مراتب کمتر از دیگر روزها است. اما اگر قصد تجربه تور هوایی مشهد از آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان را دارید، باید زمان سفرتان را با ایام مهرماه (بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها)، دی ماه (شروع امتحانات)، نیمه دوم فروردین ماه (فعالیت اداره‌جات و مدارس)، اواخر اردیبهشت و اواسط خرداد (ایام امتحانات) برنامه‌ریزی کنید.

تور زمینی مشهد با قطار

تور مشهد زمینی در سال­های اخیر از جمله سفرهای اقتصادی و راحت به مشهد مقدس می­باشد. مدت زمان اقامت در هتل در تور مشهد با قطار به صورت 3 روزه و 4 روزه می باشد و چنانچه قصد اقامت بیشتری داشته باشید می­توانید با کارشناسان نامی گشت در میان بگذارید. در حال حاضر قطارها به دو صورت کوپه ای و اتوبوسی که هر کدام دارای انواع مختلفی هستند، موجود می­باشد. تور مشهد با قطار کوپه ای که شامل قطارهای 4 تخته و 6 تخته می­باشد و قطارهای اتوبوسی نیز در 2 کلاس تندرو (پردیس سالنی) و معمولی (صبا اتوبوسی) ارائه خدمات می­کنند. اما اگر ترجیح می­دهید قطار بسیار با کیفیت را رزرو کنید می­توانید از قطار های 5 ستاره فدک را انتخاب کنید که این قطارها از کیفیت خدمات بالایی هم برخوردارند.

در ادامه لازم به ذکر است که نرخ بلیط قطار از مقصد تهران به مشهد ارزان‌تر از بلیط هواپیمای این مقصد می­باشد. شما مسافران عزیز می‌توانید بلیط قطار تهران به مشهد را در بازه زمانی های خلوت سال خیلی ارزانتر تهیه کنید. برای تهیه بلیط قطار به مقصد مشهد قطارهای فدک، نورالرضا و زندگی را می‌توانید انتخاب کنید. در ضمن شما با قطار از تهران تا مشهد حدود 10 تا 14 ساعت در مسیر هستید که با خریدن بلیط‌ قطارهای سریع‌السیر می‌توانید این مسیر را در کمتر از 8 ساعت طی کنید و به مشهد مقدس برسید.

تور مشهد |تور مشهد ارزان

نتیجه گیری نهایی

در ضمن آژانس هواپیمایی نامی گشت ایرانیان بهترین و متنوع ترین تورهای هوایی و زمینی مشهد در طیف گسترده ای که با توجه به ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه می دهد. همچنین شما می توانید برای اطلاع از تورهای ارائه شده توسط آژانس مسافرتی نامی گشت هم به وب سایت این مجموعه به آدرس www.namigasht.com مراجعه نمایید و هم با مشاوران با تجربه این مجموعه تماس بگیرید تا بتوانند تور مورد علاقه شما را برایتان رزرو نمایند.

دکمه بازگشت به بالا