فرهنگ و هنر

امکان بازدید از موزه‌های قزوین در ایام نوروز با ظرفیت محدود

پرتال پارسی / قزوین به گفته مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین ، طی مارس 1400 بازدید از موزه های اداره کل با نظارت بر پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت محدود امکان پذیر است.

علیرضا هازایلی با اعلام این خبر گفت: در ابتدای ماه مارس ، اداره کل میزبان 1400 موزه از جمله موزه خوشنویسی (کاخ موزه چلستون) ، موزه شهر و موزه نقاشی ، روزانه از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر خواهد بود. قوانین دسترسی محدود

وی با اشاره به قوانین اعمال شده در موزه ها طی ماه مارس 1400 ، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از عود ویروس کرونا ، برای کنترل و جلوگیری از تجمع بازدیدکنندگان ، در موزه های منطقه بلیط را از طریق سیستم الکترونیکی محدود نمی فروشند و دریافت نمی کنند بازدیدکنندگان جدید در زمان تعیین شده.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی میراث فرهنگی قزوین ، این مقام مسئول افزود: “یک غرفه اطلاع رسانی نیز در ورودی موزه های استان راه اندازی شده است و ماسک و فاصله اجتماعی تحت کنترل بازدیدکنندگان است.”

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان یادآور شد: جلوگیری از بازدیدهای گروهی توسط بیش از پانزده نفر ، ورود به تورهای گردشگری و تشریح راهنمای تور در فضای موزه و رعایت فاصله مشخص از ویترین مغازه ها از دیگر قوانین مورد استفاده در موزه ها است. این صنعت کازوین تحت اداره کل میراث فرهنگی ، جهانگردی و.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا