اقتصادی

افزودن پیوست مهارتی به فعالیت پارک‌های علم و فناوری

معاون وزیر کار با بیان اینکه ورود به انقلاب چهارم صنعتی با کمک نیروهای واجد شرایط و آموزش دیده صورت گرفت، گفت: فعالیت پارک های علم و فناوری با درخواست های احراز صلاحیت تکمیل شده است.

غلامحسین در مراسم امضای تفاهم نامه با پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در حسینیه استان البرز گفت: وظیفه ما این است که افراد را برای مشاغل آینده آماده کنیم. حوزه همکاری ما در زمینه ICT.

وی افزود: به همین منظور و در قالب تفاهم نامه با استفاده از ابزار فنی و حرفه ای کشور، 31 مرکز استانی در این زمینه ایجاد می شود که پس از راه اندازی این شتاب دهنده ها مستقر در پارک های علم و فناوری راه اندازی می شود. ویژگی ماموریت.» آنها مهارت های خود را در ماموریت پیاده سازی برنامه ها پیدا می کنند.

حسینی نیا افزود: از طریق این طرح می توان تکنسین های ICT، متخصصان و افراد واجد شرایط را آموزش داد تا شاهد مشاغل جدید در این بخش در کشور باشیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: انقلاب چهارم صنعتی با کمک نیروهای ماهر و آموزش دیده محقق شد. و تکنوپارک ها.

معاون وزیر کار با تاکید بر اهمیت توسعه هوش مصنوعی برای دستیابی به بازارهای بیشتر، گفت: کشورهای موفق در این بخش می توانند رقابت و فرصت های بازار را از بین ببرند، بنابراین باید به آن دست پیدا کنیم. باید به خوبی حذف شود تا با تربیت نیروهای ماهر و توانا شاهد توسعه فناوری بالا در فعالیت های روزمره و رشد صادرات کشور باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا